Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Drauden

SGs kollektive lillebror
Greit, hvis det viser seg at det nye Mortal Kombat skal være et realistisk slossespill, inneholde en menneskelig Baraka med rasta (EKS SØRGUN), Black Dynamite som Jax og null magi/Outland/mutanter, tar jeg av meg hatten for deg.

Og helt ærlig håper jeg du har rett; Det hadde eid noe så jævlig.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
LucasArts ba Steve Purcell lage et familieportrett av Edison-familien for baksiden av en Maniac Mansion-reissue. Han skulle lage det i skala men fant fort ut at det ville være for vanskelig, så han malte et full-size oljemaleri:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er ikke noe mer å si, det der hersker. Ron Gilbert er mannen.

*Glede seg til Tales of Monkey Island-pakka med plakat og eksklusivt cover dukker opp*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og bare fordi Telltale ble nevnt kan jeg jo si at jeg smalt innom hjemmesida deres og fant dette. Spillet kommer i løpet av måneden, heter Nelson Tethers: Puzzle Agent, er tegna av han kisen som lager tegneserien på Telltale-sida og blir omtalt som et puzzle/adventure-spill inspirert av Professor Layton, Twin Peaks, Fargo (altså filmen), X-Files, nordisk folklore og sånt. Virker som noe verdt å sjekke ut.
 
Jeh, det er klart verdt å sjekke ut. Kalte derimot JP det neste prosjektet til TT siden de bare gir ut dette. De har tjent såpass at de kan begynne å støtte minder utviklere sine sære prosjekter. :)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Og trippelpost fordi her er det nye Mortal Kombat og det er akkurat det samme spillet som før til tross for hva utviklerne lova.
Tilbake til 2D er nytt nok for meg. Hvis Street Fighter får lov, bør Mortal Kombat også få lov. Derimot er det noe som gir meg inntrykket at dette blir en PSN/Arcade-tittel.
Nonetheless, ser gøy ut og vil bli plukket opp/nedlastet i 2011.