Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

fieron

Plukker opp støvet ditt
øøi! Jeg har ikke vært aktiv her siden.. tenke litt.. Var aktiv fra 2000 til ca 2003-2004, da det var det gamle spillegal, husker ikke helt hva folk het her da.. Jeg kalte meg eRaZoR.. Husker en Jin_etellerannet.. Point being, Når det ble nytt forum og kontoen ble sletta gadd jeg ikke mer. Så lagde jeg ny konto for et par år siden, men det var for mye fuckfaces her (ikke at det har forandra seg).. Så flytta jeg til Brønnøysund August ifjor, mista alle vennene som kunne komme over og game litt.. Månedene gikk før jeg innså at det kun er fjortisser her som liker å spille, ihvertfall på et høyere nivå enn å ta en runde FIFA før foppalkampen begynner. Tenkte tanken å bli venner med fjortissa, kom på at det kan virke upassende å ta med unggutter hjem for å spille og droppa det.. Sååå begynte jeg å lese spillegal igjen, bestemte meg for å selge noen spill til en rimelig penge for å få en fot innenfor døra og få litt gamekompiser.

Point nr 2 being.. NEI, jeg har ikke fått med meg noen event fordi jeg ikke gidder å lese alt som er skrevet for 2 uker siden. Care to enlighten me?

DER er jeg nå.

Forskjellen er at jeg kjenner de som spilte FFVII og vet hva de har å by på. Gidder ikke sitte å høre på noen sure bergensere bare fordi det er SMG2.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I dag kom jeg plutselig på en obskur greie jeg leste i PC Gamer for mange herrans år siden, nemlig Ryndyr. Det var en sånn sisteside-gag hvor du skulle klippe ut sida, brette den som et julekort og så kunne du spille kanskje verdens aller beste pre-rendra pek-og-klikk-spill. "Lurer på om noen har lagt det ut på nett," tenkte jeg. Vel, han som skrev det har gjort nettopp det. Og lagt til Javascript slik at du faktisk kan spille det. Litt mer praktisk enn originalen, som krevde at du hadde en kniv eller ei nål eller noe og stakk gjennom papiret. Uansett, morsomme saker, og dere kan jo gjette hvilken spillserie det er en parodi på.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mer stæsj bare jeg bryr meg om, sier dere? Okay da.

Glemte perler fra tidligere spillgenerasjoner gir noen gode tips. Jeg nikker anerkjennende til at både Ninja Cop og Drill Dozer er med på GBA-lista.

Fun fact: Sist jeg sjekka eBay kosta et fabrikkforseglet eksemplar av Ninja Cop $500.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ca. alle gamle spill som er forseglet da. Har faktisk Ninja Cop til GBA, men uten eske/manual. Må vel spille det en dag...

Edit: Journey to Silius og Metal Storm på NES-lista, så da er den sida der automatisk godkjent.

Gots to get my jew on.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Downloadan for å si det sånn.