Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Terje

mostly harmless
Den kritikken der passer til omtrent alle spillsjangre. Selv har jeg aldri skjønt den der kritikken om kjedelig fargevalg, brunt og grått osv. Hvordan skal man forestille typiske spillområder som krigsherjede ruiner, katastrofeområder, huler og katakomber og slikt da? I rosa? Når ting er mørkt og dunkelt, så er det stort sett grått. Tror mer interessante valg av spillområder og jevnt over bedre design er tingene disse folkene egentlig leter etter.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Ja. Nettopp. :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veeel... Arkanoid, Space Quest, Space Invaders, Metroid, Mass Effect, Halo, Wing Commander, Gradius, Galaga, Star Fox, Asteroids, Space Channel 5 eller hva det spillet het, R-Type. Og et par jeg ikke tar. :/

Glemte å poste denne

ps skru på tekst.

kirby

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kirbychu

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og endelig er Privates, skytespillet fra Zombie Cow som skal lære deg om hvorfor det er smart å bruke kondom og sånt, klart til nedlasting. Ikke testa ennå, men jeg liker at systemkravene er "en PC som er omtrent like bra som en Xbox 360".

Liker ikke at kontrollen er knotete og de diverse prevantivene er dill å måtte bytte mellom hele tida. Ikke er humoren veldig morsom heller. Men men, i det minste ser ikke bretta særlig ut som det de skal være. :p

Endelig har han fyren her mekka en video som ikke er obskure amerikanske TV serielåter som aldri ble sendt her.
Ok han var søt og kjekk og flink og sjarmerende så jeg måtte se den tv-serievideoen hans også, og den eneste sangen jeg ikke hadde hørt før var Naruto, og den kan vel ikke akkurat sies å være obskur... Eller amerikansk.

Flinke gutten <3< <3 3<

Edit: Denne fyren er awesome og svensk! Høyner med:

naaaw dakar.. muttern til SirkusMartin tar ifra han DS'en

''mammaaaaaa! jeg vil spille på ds'en min!!!¨

''neinei SirkusMartin, du får ikke leke mer med den idag, du har vært en slem gutt''

naaaw dakar.. muttern til SirkusMartin tar ifra han DS'en

''mammaaaaaa! jeg vil spille på ds'en min!!!¨

''neinei SirkusMartin, du får ikke leke mer med den idag, du har vært en slem gutt''
*psssjjjjjjjjj* - lyden av burnen som brenner inn i SirkusMartins hud.