Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei folkens hva med no mimrings? Takk til oerhört.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
225. :smugdog:
 
225 av? gidder ikke å telle
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som noen sikkert har fått med seg er det Paul Robertson som har mekka mye av grafikken til det nye Scott Pilgrim-spillet, og han har lagt ut en del greier på den levende journalen sin. Awesome frihetsfølelse.

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men var det det bildet av "zelda ocarina of time dead hands" du var på jakt etter?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Faen.

Skulle egentlig komme med en Gamefaq-tråd hvor de diskuterte Ocarina of Time-templene og deres egentlige mål (derfor dere fikk et bildet av Dead Hands i stedet, siden jeg ikke husket hva det var. Måtte også linke en kompis). Moro lesning med informasjon som satt igang nostalgiet i blodet mitt.
Noen av dere har sikkert lest den før, men jeg skal finne den igjen i morgen,
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eksklusiv oppdatering, Deathwing er en boss i Cataclysm og kan denges tre ganger på ti minutter. :gnoh:

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
[yt]jRyX1tC2OS0&playnext=1&videos=WQWuAfTqohU&feature=recentlik[/yt]

Jeg lo de første sekundene. Bra laget uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, sjekk denna:


Som dere ser er spillet fra 1983. Greit nok, nå har vi Wipeout i full HD og greier, men jeg tenker litt på den proto-VR-estetikken der, med neonfarger og Vangelis-aktig musikk. Hadde det ikke vært litt stilig å mekke noe i den stilen der til dagens PC-er? Trenger ikke være et racingspill heller, kunne vært noe mer ala Panzer Dragoon eller noe sånt. Ja, det synes jeg hadde vært kult.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det eneste spillet i serien jeg ikke har testa. Det kan fortsatt ikke spilles på 360?