Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg er ennå overbevist om at det var planen dems hele tiden for å sanke "listening to the community"-poeng. De får mere coolpoints av å ditche drm'en enn det de tapte ved å innføre den.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det å tape 5% av salga på en pcport som allerede utgjør kanskje maks 10% av salgene ved siden av konsollversjonene tror jeg ikke dem bryr seg så mye om. Tror ennå det er flere som kommer til å kjøpe Ruse på prinsipp av at dem fjerna drm'en enn folk som boycottet assacreed2 av motsatte grunn.

D

Deleted member 91

Gjest
RUSE selger ikke en dritt, Ubidubi klandrer PC-gamere som bare piratkopierer og nekter å betale for spilla sine, what else is new osv.

:laugh:

edit: Quakecon har begynt nå, håper det blir noe Doom 4 og noe mer om Rage!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Litt hore at klokka går mens du loader det neste bildet hvis du må skippe et, og at det av og til er nok å skrive "Zelda" mens andre ganger må man frem med nummer i serien selv om du kun ser et generisk screenshot(Final Fantasy IV eller No More Heroes 2 f.eks.)

Edit: sheriffen, det hadde holdt å skrive Where's Waldo. Det gjorde jeg og det var rekti.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja det er noen småting, sånn som at den ikke reagerte på Mega Man X, Mega Man X2, Mega Man X3 ... åja riktig svar var Megaman X ffffff. Men det er jo bare å trykke skip.

Game over da jeg faen ikke klarte å huske Illusion of Gaia. Hadde også problemer med å huske Earthworm Jim av en eller annen grunn... Hjernen min insisterte på at det var Oddworm.

Oblivion og Fallout 3 kjører i Gamebryo som de har lisensert. Alt fra Blood Bowl til Civ IV bruker den.
Uansett er mangelen på stiger helt ålreit, de er ikke noe gøy å klatre siden man aldri kan skyte fra dem osv. Foretrekker måten Beth gjør det siden stigene deres funker som dører til nye soner.

Nå var det ikke selve motoren som var problemet. Divinity 2: Ecoo the Dragon kjører og i Gambryo og har stiger tytende ut av ræva. Ifølge artikkelen (som du selv linket til) har det med radiant AI systemet som Beth introduserte i Oblivion. NPCene klarer mye rart, men tydligvis ikke stigeklatrings.

Det karakterer fra Fallout/Oblivion er best til er å ta selvmord, har jeg merket. Det er vel i grunn godt forståelig når de er rendret i den spillmotoren, kan ikke huske noen vakre personer.

Dobbelpost fordi de som dubber Hiimdaisy sine glorious Persona-comics har endelig fått dubbet et nytt kapittel, og det er dritlangt og dritmorsomt.