Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen


Jeg lo av denne. Står det virkelig så dårlig til med PSP-en at annonseringen av ett nytt spill til plattformen er en nyhet i seg selv?
 
Haha!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
tarikkevitser.jpg
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er med, med logg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ny dag, og jaggu har Vic Davis annonsert nytt spill: Six Gun Saga. Roguelike med western-tema som beholder kortsystemet fra de tidligere spillene hans? Want! Mer rettet mot enspilleropplegg enn Armageddon Empires og Solium Infernum, noe som iallfall jeg setter pris på. Den eneste måten å lære seg SI ordentlig på var ved å spille med andre, og... vel, det har jo gått så jævla strålende her til gards. Vi kunne vært ferdige med to runder nå, for faen. Men men. Gler mæ.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
(oma oma oma)

Men seriøst, dette virker lovende!
It will remind you of some games like Race For the Galaxy, Dominion and of course Poker
Alle vet jeg er glad i poker, men jeg har de siste ukene tilbragt en del kvelder hos en kompis og kona hans for å spille bl.a. Dominion. Race for the Galaxy har jeg ikke fått testet ennå, men det ligger på planen og er favorittspillet til en kollega, så det kan ikke være så ille det heller. Kort fortalt: Dominion kalles et brettspill, men spilles utelukkende med kort og det eier hardt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Siden det er fra en sak om Deus Ex 2, så kan vi vel med sikkerhet si at det der er old.