Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Joda det fønker visst, men
PAL version crashes after the full-motion video at the end of the third level. However there is a solution for this that includes unlocking the level select menu by accumulating 20 hours of gameplay. Occasional framerate hitches during full motion videos. Boss fight with Abadd in the Forbidden Memories stage shows heavy graphical glitches. Original Panzer Dragoon unlockable reported to be unplayable.
Jeg spiller det på 180en uansett siden den er koblet opp på gjesterommet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
[st]Finner ikke noe annet sted, så da poster jeg bare ukens Lodin-reportasje her.[/st]

FFFFFFFFFFFFFFFf

Til mitt forsvar, så hadde ikke Tomas (den jøden) redigert innlegget sitt når jeg leste denne tråden før i dag, og i tillegg var det ny side.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da ble det three strikes på en kveld da, Karlsen.
 
nei det husker jeg ikke fordi jeg var for opptatt med å bli pult i ræva av spillegalmedlemene, seriøst jeg elsker det.
 
Sånn ellers så er dette hvordan det er å spille MW2 på PC for tiden, og grunnen til at jeg spiller BC2:

 
En fyr som cheater seg til en 25-kill streak (tactical nuke), som avslutter spillen for alle.

Edit: det greiene på slutten må være no supergigavirus-hacking som jeg ikke har sett før, aner ikke hvordan eller hvorfor han får alle til å spawne rett foran ham rett før gamet ender.
 
Egofucks, og det er cheatere på konsoll også, skjønt der er det heller campere som ødelegger moroa. BFBC2 er så vanvittig mykje artigere akkurat no, men det var moro så lenge det varte. :)
 
Hva er galt med camping? Med mindre designerne gjør at camping ikke lønner seg så er det bare én av flere måter å spille på. Killcam gjør at man vet hvor de befinner seg til neste gang og hvis man da tenker to skritt forran seg kan man enten unngå dem eller tenke ut en god måte å ta dem på. Om man ikke får det til så er spilleren in question rett og slett bedre enn en selv. Deal with it? Jeg kan se hvorfor folk som ikke har tolmodigheten til å spille defensivt og derfor frustrerer seg over at man dør hele tiden (jeg har stadig slike runder), men å klage over camping i CoD blir som å klage på rushing i StarCraft. Det er en del av spillet, så å mene at alle skal infinne seg med at det er en uting blir litt... dumt?
 
Du snakker om defensive spillere, det er ikkje det samme som campere. Men uansett, det er boostere som plager meg mest i MW2, campere er tross alt moro å naile når man kjenner til brettene og veit kvar dei gøymer seg. :)
 
Hvorfor folk som camper er svette er ganske lett å forklare. Dersom man spiller FPS organisert (med lag, clan match osv), har man selvfølgelig taktikker, dette er jo nødvendig for å vinne. Utrolig nok er som oftest taktikkene til det defensive laget å holde seg rundt det de skal beskytte, de er nok litt mer avansert som så, og noen ganger er de kanskje mer aggresive, men det er ikke poenget.
Poenget er at de trenger disse taktikkene for å vinne som et lag.

En camper gjør noe av det samme, alene, uorganisert, i håp om å klare å skyte folk når de minst venter det. Om du vil være han personen som gjemmer seg i hjørnet med Akimbo G18 like a bitch så får det være greit, jeg er han som voldtar laget ditt og caller inn ass clappere tre ganger i løpet av et game, fordi jeg har det gøy. Nå må jeg på jobb så greia ble veldig halvferdig, peace.
 
Så han har lyst til å gjere dette til den nye DJ-standarden på klubber? Ser greit nok ut, men det vil garantert være folk som foretrekker gamlemåten, evt laptop og VirtualDJ eller lignende. Er ikkje akkurat intuitivt å lage ei setup du må til klubben for å øve deg opp på. Virker intuitivt nok, men det er greit å kunne systemet før man skal jobbe med det. Har ikkje heilt trua.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Enten så drasser du med deg alt utstyret ditt land og strand rundt eller så lærer du deg å bruke det der. Vanskelig?
 
Eller klubbene kjøper inn noen decks og tilhørende dritt så alt man trenger ta med er skivene?

E: od det derre seriemorder-spillen var fake. =/