Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Dette er hvorfor jeg vil være flink i dataspill, for å irritere ekle briter.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Han her er ikke flink i dataspill.

[yt]dvfZ2kkSSX4&feature=player_embedded[/yt]

Fremdeles morsom da.
 
En av de første kvikktittene Kjempebomba gjorde var av det derre Tony Hawket med fysisk skateboard. Det som fikk meg til å digge konseptet var hvor brutalt ærlige de var og slett ikke redde for å si at det sugde balle. Spillutgivere hater formatet og det har ført til en del brente broer, men bæsj på dem. Nå er oppfølgeren, TH Shred her og gjett hva? Det suger akkurat like mye balle bare at man nå og kan stå på snowboard. Halveis uti videoen blir det virkelig hysterisk.

E: Jo også kan man jo se hva annet folk som kjøper COD er storforbrukere av.
 
Her er no artig. Når man hører ordene Iran og spill er vel ikke akkurat en meget habil God of War\Prince of Persia-klone det første man tenker på? Synd det ikke ser ut til at de får gitt det ut.
 
Tid for dagens dose! Her kan vi se samme bilen i GT4 og 5. Det vi ikke kan se er hjerneskadene folka i PD tydligvis har pådratt seg de siste åra.



 
Noe sier meg at det øverste bildet er et resultat av en laaaaaaang PS2-render, mens det nederste er en komprimert screencap?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Dette er hvorfor Super Meat Boy devsa eier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Min respons til det der:



Til deres forsvar så er Super Meat Boy rad mens det PETA-spillet var bad.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Haha oh wow, jeg trodde han liksom kunne materialisere én kloss i lufta og det var det, men hvis han seriøst kan fjerne klosser fra spillverdenen... :psyduck: Lukter gjenkjøp på Steam her altså.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dere som ikke har Pokémon i livene deres fra før av kan nå få det på en smertefri måte.



Skal teste dette i morra.