Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Asså jeg har vel stort sett samma synspunktene på VGA, men skjønner ikke helt åffer Joe bryr seg så jævlig. Uansett hvor dritt gullstikka er så får jeg ikke særlig lyst å ta flyturen bort for å prøve å MAKE IT BETTER.

Skuffa over at Felicia ikke brofistet.

Greit kleint å se på.

Så ikke et sekund av VGA, men har ikke hørt noe annet enn grining over det.
Ser man på vinnerene er det vel bare en bekreftelse på at de største spilla(naturlig nok) vinner og det hele føles helt meningsløst. Fikk iallfall noen trailers av det.

Character of the Year Sgt. Frank Woods, Call of Duty: Black Ops

For faen

Kan vel nevnes at Spike TV sender hva som helst og drives av hjernedøde dassaper. Eksempelvis viser de og tre timer TNA Wrestling på torsdager og det er virkelig semre greier. I likhet med VGA er det heller ingen som ser på det, men de kjører på åkke som år ut og år inn.
Gullstikka er kjipt fordi Norge er et prompeland og det ikke er verdt å spandere ressurser på et sånt show. VGA suger fordi herp = derp.

Alle vet at hovedpersonen i Dragon Age er årets character fordi man kan si "get in the tent, woman" til dama. Garrus eier også bare fordi.

Erke han fyren fra Køddblops Voica av en eller annen semikjent Australier? Pleier å holde til en spilloscar.
Med mindre man er Ron Perlman.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå har jeg bare orka å spille fram til Vietnam, men jeg klarte ikke å kjenne igjen folka fra ett brett til et annet. Det er ingen figurer med i det spillet i det hele tatt, bare barske menn med et potetgullflak på skuldra.

Jeg hater podcaster så da er det litt kinkig at Double Fine har starta opp en. Ragehører på den i grisesinne nå og den er vel ok. Costume Quest og ad-onen er dagens tema.

E: Utover i paddecasten blir det ganske opplagt at de driver å shopper rundt Brutal Legend 2 og småarbeider på det.=/

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mens vi venter på at julesalget på Steam skal starte, kan vi jo sjekke denne påstått lekka lista over indiespillene og -pakkene som kommer på salg om noen dager. Selv om jeg synes det er fett at Steam pusher indiene sine så aggressivt, begynner jeg å lure litt på om markedet snart blir metta og at inntjeningseffekten av sånne salg kommer til å avta snart. I fjor var julesalget svære greier, men i høst har det allerede vært et par-tre store salg så julesalget blir mer sånn at jeg håper det dukker opp et par storspill jeg kan tenke meg å kjøpe hvis prisen blir lav nok. Men men.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig

Håper ikke Lodin OLD-er meg nå.

Dead Space 2 demo ute nå på PSN/XBL