Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Drauden

SGs kollektive lillebror
[yt]E3mK6dphBYE&feature=player_embedded[/yt]

We Dare er blitt enda mer depressivt.

EDIT: Men faen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Denne er uansett bedre:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kommentarene...
and no doubt we will soon have another string of sex attacks alssaults and rapes on young girls by boys and men luring them with this lovely "game". How many victims, I wonder before calls to ban it! Whatever the offending material is, it is always designed to prey on women and children male or female..
Jeg gikk ikke inn for å lese dem en gang, det der var bare den øverste.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg gir så faen i det spillet at jeg håper det blir urettferdig banna verden rundt.

Ubrukelig crap som ikkje fortjener oppmerksomhet, dessverre er visse reaksjonære så tett i pappen at dei biter på alt. Evt er det OMGWTFbait for gratis reklame.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Basert på demoen hadde jeg gjort det samme. Håper det spillet har mer å by på.

Drauden

SGs kollektive lillebror
halla vi lager en film basert på et spill hvor plottet er løst basert på flere filmer

[yt]NLmsiaN5dZM[/yt]

også har vi ikke penger til å gjøre det fett så alt sammen ser ut som bæsj

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her er en ting man kan gjøre i ARMA 2.

Altså, at ikke ArmA2 er like populært som jævla CoD og gjengen er et faens mysterium. Med litt tweaking får du det akkurat så hardcore eller arcade som du gidder og sånne hee-larious greier som det der oppstår hele faens tida i MP. Hadde det artigere med den ene MP-runden vi spilte enn med all tida jeg har spilt CoD-MP. Okay, nesten.

Flu er konge, men sjølv om poenget i den ruta der var genialt nok klarer eg kun sjå for meg med frykt at den vevre mammakroppen der ein dag presset ut det trollet der. Ojojojoj...