Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Laughter became hat.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
David Jaffe steg plutselig voldsomt i gradene her, må jeg si.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dawn of War 2 eier, og det gjør jammen denne videoen også:


Forresten: Selv om du ikke drar kjensel på Fred Tatasciore i den videoen der, er det gode sjanser for at du har hørt ham før. Et par roller han har hatt som jeg husker i forbifarten (dvs. en kjapp tur innom IMDB) inkluderer Saren i Mass Effect, Beauty & Beast Unit i Metal Gear Solid 4 (han var skumlestemmene deres), Mario Auditore i Assassin's Creed 2, Zeratul i Starcraft 2, Mega-Trond i Transformers: War for Cyber-Trond, Ares og Typhon i God of War 3, Damon Baird og noen Locusts i Gears of War, Brutes i Halo 3, osv. osv.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Tor "disp." Løstegård skrev:
Nintendo er et italiensk merke, men spillene er «made in Japan»
:think:
 

Novastrum

Feminist-elitist
"De andre videospillene består av en sentralenhet der softwaren settes inn og med to kontrollenheter"

lite ikke maskinnavnet mitt skal bli "sentralenhet" from here on to beyond.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har ifølge beta-avtalen ikke lov til å si noe om det, og det passer igrunn helt greit.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veeeeeel. Har bare spilt en runde, men... øh, la meg fortelle dere om da jeg var på ferie i Danmark i dag!

Det begynte med at jeg var på danskeferja og la merke til at det bare var ti minutter igjen til vi var framme. Jeg slang meg i et helikopter og en kis satte seg bak spakene, vi fløy inn mot Danmark og en annen kis i helikopteret skjøt litt på bakken før piloten deisa hele driten inn i et tre. Tilbake på danskeferja kapra jeg en kanonbåt og durte innover mot Danmark, skjøt noen folk i en tank (og fikk poeng for å treffe dem, de dukka opp midt foran øynene mine), headshotta en kis som sikta rett på meg og ble så drept av at et helikopter deisa ned på meg. Så kapra jeg en lettbåt fra ferja, da jeg skulle svinge flippa den rundt så jeg lå opp ned og svømte inn mot land, det tok kanskje to minutter å svømme de tjue metrene. Så cappa jeg et flagg og sprengte en bil med en kis inni og så var runden over. Jeg hadde mest poeng på laget mitt.

Jeg vil si at å være på ferie i Danmark denne gangen føltes mye mindre ålreit enn de gangene jeg har vært på ferie i Danmark tidligere, fordi det er ett eller annet galt med måten alt beveger seg på. Ting har ingen flyt, våpnene er enten for lette eller gir deg ingen feedback når du skyter med dem (siktet beveger seg minimalt, du kan skyte dansker i hodet gjentatte ganger uten å måtte justere siktet), og i tillegg ser alt veldig grumsete og stygt ut selv om du stiller inn Danmark til å ha høyeste grafiske kvalitet som er tilgjengelig. Det føles ikke lenger som Danmark, men som noe skikkelig billig skvip som ikke kan konkurrere med verken Danmark eller Sverige når det gjelder ferieopplevelse.

Og det var min ferie i Danmark. Host.