Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her er et bilde.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som sagt, det er bare et bilde.
 
Gjett hvem som er mad for tida a. =D


Det skulle vært ute i forrige uke btw, men han vil ikke gi no konkret svar på hva som skjedde.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

Ooooh. Hvis man skal være grinete kan man sikkert finne mye å klage på her, men som en kompis sa, dette spillet er tydelig laget av noen med en visjon. Og det er veldig kult.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ooooh. Hvis man skal være grinete kan man sikkert finne mye å klage på her, men som en kompis sa, dette spillet er tydelig laget av noen med en visjon. Og det er veldig kult.
Er jeg grinete hvis jeg synes det ser ut som en førstepersonsskyter med mechakledning og ikke kan sammenlignes med mechsimmer i det hele tatt? :baby:

Her sitter det en som ennå er bitter over hvordan Mechwarrior ble til Mechassault.
 
Er jeg grinete hvis jeg synes det ser ut som en førstepersonsskyter med mechakledning og ikke kan sammenlignes med mechsimmer i det hele tatt? :baby:

Her sitter det en som ennå er bitter over hvordan Mechwarrior ble til Mechassault.
Og det er bare multiplayer. Det er jeg grinete over. :ras:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Den traileren gav meg absolutt ingenting. For fans med andre ord?
Husk at det der bare er en presentasjon av tekniske forbedringer; ikke en trailer for et spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi får legge til en lenke til sida hvor du kan laste ned modden også.

Mest grafikkoppdateringer, som endelig får Call of Pripyat til å se skikkelig gromt ut. Ellers er det masse AI-tweaks for bedre spilling, og noen gameplay-tweaks. Ingen som radikalt endrer spillopplevelsen, dog (hvis man ser bort fra et par juksemodi). Uansett, lasta ned og installert, blir kos.
 
Oic. Som sagt, for folk som allerede speler greia. :)

Til neste år skal eg vurdere å skaffe meg årntli PC så eg også kan spele desse artige fepsene og retsene på übermaskina.