Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Denne var jo litt festlig.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hva skjedde med Bob's Game da? Heiv han alt i søpla eller kunne man faktisk spille dritten på en eller annen måte?

Jeg ville spilt UnKarted.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bob er tilbake! =D
Denne gangen har'n gitt Nintendo fingern og skal produsere sin egen håndholdte konsoll. Prisen skal naturlig nok ligge på ti eller tjue dollars og hvem som helst får mekke spill til den. Selv folk fra USA.

Er Yuu klar for en revolusjon?
Slår den like bra an som GamePark, tro?

PS: Jeg har fortsatt en GamePark32.

Jeg er mer interessert i å spille Unkarted enn Uncharted 3.

Erketor

Å jaaaa, nå husker jeg det. Bob dro en HEHE BARE TROLLA DA! Tar jeg feil? Vi hadde jo en rimelig omfattende tråd her på bruket.

Erketor

Hvorfor gidder de egentlig? Er ikke smarttelefoner/pads indie-indianernes nye beitemarker?

Fordi han bare troller oss. Grunnen til at han ikke mekka Bob's Game på en annen platform etter å ha fått nei av Nintendo var fordi det alltid var dem som var den store drømmen og da kunne det være det samme. Nå skal han mekke sin egen platform for å bevise at... et eller annet. :ehm:
Det er vi, vi er de som spiller Bob's Game akkurat nå.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Her er en greie som dere bør lese, kort en skribent hos The New Yorker som aldri tidligere har spilt spill men med åpent sinn begir seg ut på et prosjekt der han tar for seg en del stortitler, godt skrevet fra et spennende perspektiv.