Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Leste den mens jeg var innlagt med beinkomplikasjoner fjor høst og er helt enig i at det var en bra artikkel.
Det er jeg, jeg er den som jevnlig leser The New Yorker. :smugdog:

Drauden

SGs kollektive lillebror
Du googlet sikkert bare "Mass Effect 2" + "breast implants", og trykket tilfeldigvis på The New Yorker-artikkelen.

Men ja, morsom artikkel.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da vil jeg gjerne gi litt kred til oerhört, husker jeg fant linken gjennom Twitter men da jeg endelig fikk lest den hadde jeg glemt hvem og hvor men veldig sannsynlig det var via Mr. KW!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sju minutter med preview-video av ArmA3. Masse greier som ikke er ferdigstilt ennå så de har bare slengt det over fra ArmA2, for eksempel fysikkmotoren og animasjonssystemet, men sjekk ut græffiksa dere. Spår at dette blir bra.

Høydepunkt: Den gloriøse aksenten til han som presenterer greiene. Spesielt når han kjører båt og utbryter at "we just boomped into boy".

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare en liten påminnelse om at de greiene hvor han viser fram at du bare kan herje rundt også er en gyldig måte å spille ArmA på. Det er til og med en modus hvor du får ymse tilfeldige oppdrag av typen "frakt disse terroristene langt ut i ødemarka innen fem minutter", "forser denne hinderløypa i en Lada", "spreng tolv tanks så fort du klarer" osv.

Kleevah

Livsfarlig amatør

På tide å donere litt penger til Gabe igjen dere...

demake

Seksuelt godteri
Collectors edition av FEAR 3 er den vprste CE, og her er noen bilder fra jobb.

Kroppen hennes er ikke klar for den fødselen.

At first I was like.

Then I was like
:psyduck:

Ja, magen er selvlysende og Morten måtte selvsagt kjøpe den.

Kilik

Lokal moderator
Med en mod som forbedrer bilmodeller, lys og shaders og sånt får man GTA 4 til å se ut sånn:

Ikke alt ser like bra ut (f.eks. trær), men ting er under utvikling. Og ja, det krever langt mer maskinkraft enn GTA4 Vanilla...