Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Chrissy Teigen. Dattera til Jahn eller? HÆ HÆ.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen


i don't want to play games with AIDS-infested whores.

hatefuIIkat 1 day ago 15
 
Haha! Hu ene der er jo sånn som jeg har pult! Og mens jeg sier det så har a mest sannsynlig runna Gears of War 3 på hardcore!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Digital Foundry anmelder OnLive i UK; altså, den der cloud-tjenesten hvor du kjøper en liten boks til TV-en (eller bare bruker et plugin i nettleseren din) sånn at du kan spille spill som rendres på en server et annet sted og streames til deg som video. Hvis du ikke gidder å lese åtte sider med tjatring om dritspennende tekniske detaljer for å finne ut om det er noe bra, kan jeg oppsummere:
  • Det ser ut som en oppskalert YouTube-video når ting rører på seg
  • Forsinkelsen er, når ting fungerer, nesten på linje med Xbox 360 (dog et stykke unna PC)
  • ...Men det forutsetter at det fungerer; på kvelden, når mange sitter og spellær, er det slideshow og ofte blir du kobla fra pga. manglende kapasitet
  • Digital Foundry mener at dette kan bli artig en gang i framtida, men at det sannsynligvis vil kreve at utviklere lager spill spesielt for OnLive (på samme måte som det lages en egen PS3/Xbox 360-utgave i dag), mer båndbredde (kravet per i dag er 5Mb/s) og at video-kodeken som brukes tilpasses ytterligere
Så, ja. Noen som tror dette vil ta av i Norge? Jeg har mine tvil, takket være Telenor er nok 5Mb/s-linjer mindre utbredt enn spillkonsoller.