Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Åååååååååååååååååååååh.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jo, det var igrunn derfor det sto "Missing Ships". For rekorden så er Ishimura fra Dead Space, Borealis fra Half-Life 2 med episoder og Portal, Heart of Gold fra Hitch-Hiker's Guide to the Galaxy, og resten er mer eller mindre kjente spøkelsesskip gjennom tidene. Ja, jeg måtte 'pedie alle de "ekte" spøkelsesskipa unntatt Mary Celeste.

Så kommer spørsmålet: Hvilket spill er bildet fra? No Tomb Raiderings?

Jo, det var igrunn derfor det sto "Missing Ships". For rekorden så er Ishimura fra Dead Space, Borealis fra Half-Life 2 med episoder og Portal, Heart of Gold fra Hitch-Hiker's Guide to the Galaxy, og resten er mer eller mindre kjente spøkelsesskip gjennom tidene. Ja, jeg måtte 'pedie alle de "ekte" spøkelsesskipa unntatt Mary Celeste.

Så kommer spørsmålet: Hvilket spill er bildet fra? No Tomb Raiderings?
Resident Evil: Revelations. :ras:

Nei, det var vel fra Saints Row 3 hvis jeg husker riktig.

Her ere altså Fetthesten selv som taper åløøø!
Men ja, USS Eldridge teller ikke fordi den aldri forsvant. Den bare deltok i noen eksperimenter som noen gærninger hevder var okkulte.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, Yoshinori Kitase er jo en av gutta som mekker Final Fantasy for Square Enix, og hva sier han om en eventuell framtidig HD-remake av Final Fantasy VII? Det kommer iallfall ikke til å bli det objektivt sett beste spillet, siden det ikke er noen vits i å lage en ny versjon uten å fjerne visse ting og legge til nye. Og det stemmer jo.

I andre nyheter så gleder jeg meg til Final Fantasy XIII-2 kommer ut. Regner med Square Enix endelig lar spillet komme til sin rett i oppfølgeren. ^^

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Åja er det sånn at du må kjøpe ny spill maskin for å spille det i trede? Hoho ja de vet åssen de skal ta'ræi![/far min]

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fail fra Hori eller fail fra Nintendo? Du vet man kan styre med gyro i det spillet?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det funka jo så fantastisk i Mario Kart Wii, blir sikkert like sjef i Mario Kart 7.