Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ja, du velger enten bevegelse eller 3D-effekten. Det samme gjelder tryneskytinga og bordkortopplegget.

CyberK

Finner ikke på noe.
Føler et behov for å spore ned denne personen og drepe han, basert på:

a) Fullstendig manglende forståelse for LOL.
b) Fullstendig manglende forståelse for et klassisk Star Wars-uttrykk.

:argh:

OMG EPISODE 3 HALF LIFE 3 FALLOUT 4 BEYOND GOOD AND EVIL 2 PSYCHONAUTS 2 MIRROR'S EDGE 2 METAL GEAR SOLID 5 BAYONETTA 2 ZONE OF THE ENDERS 3 RESIDENT EVIL 6 WHAT COULD IT BE

WHAT

EVER

COULD

IT

BE

this ambitious project is a full-scale RPG for the Xbox 360 and Playstation 3

På den annen side, et virkelig bra South Park spill? Sikkert ikke, men det er en god start.

E: Oooh, det er Obsidian som mekker det og THQ som gir ut. Det kan være en god kombinasjon.

South Park har allerede surnet til kombinasjonen så glem det.

South Park har bare blitt bedre. Men om man tror det har vært noe annent enn aids, jøde og bæsjevitser i alle sesongene, tar man feil.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får bare avsløre at joda, jeg får lyst til å sjekke ut det der selv om jeg falt av South Park-vogna for ganske lenge siden - som i, gadd ikke gjøre noe aktivt for å se mer selv om jeg ikke synes det er dårlig - og det er Obsidian sin skyld. Litt fordi jeg tror de faktisk kan gjøre justis både til settingen og kravet om at det skal være et kult spill, og litt fordi jeg er spent på hva slags fancy bugs de får klemt inn denne gangen.

Greia med Obsidian er at alle spill de har mekka ble rusha og derfor relativt dritt. Unntaket er New Vegas hvor de fikk tida de trengte og greide å mekke no dritbra greier. De siste åra har THQ blitt en av de bedre utgiverne i så måte så jeg tror dette kan bli bra. Storyen er noe om at alle ungene går sammen om å forsvare SP fra mørke krefter og om det blir noe alle episoden hvor de kjøper seg ninjavåpen så kan det bli å eie. Siden Satan og Jesus er med på coveret tror jeg heller ikke det blir "sensurert" som tidligere cash ins av lisensen.
Og ja, siste sesong av SP har eid med få unntak.

KotOR2 er det eneste jeg har spilt som de har gjort, men det likte jeg godt. Selv som langtidsfan av South Park, er jeg ikke noe nevneverdig interessert i dette. Men nå skal det vel litt mer enn en forside til. Ses 15 har vært relativ svak for øvrig.

Igjen, de måtte gi fra seg spillet før de hadde laga slutten så... det bare stansa på et tidspunkt med no tekst. Veldig bra spill, men sånt er ikke akseptabelt. Alpha Promp og Kål var og veldig lovende, men alt i alt bare halvferdig.