Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Just like my favorite japanese PS1 RPG!!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jøss, Kickstarter-bølgen ledet altså til at noen tuska til seg penger til et jalla skrotprosjekt, hvem i alle dager kunne forutsett det?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Improves contrast
Pesspreik. Det kan ta bort noe av det skarpe eller flate lyset på snø slik at du ser konturene i bakken lettere, på en pc-skjerm tar du rett og slett og filtrerer bort noe av lyset.

Enhances detail for sharper clearer vision
Brillene har tross alt innebygget GPU.

Lens material, enables precision optics for truest image
Also known to cure cancer.

Herrefred, null skam. Null.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Eneste seriøse testen jeg har lest av Gunnars Glasauge påpekte at forstørrelseseffekten var det eneste merkbare, men at alt ble mongo om man så vekk fra skjermen i et øyeblikk. Trukke jeg kjøper med det første.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Tviler på at du trenger å overbevise noen her om at det der ikke er en revolusjon innen gaming.
Ikke det jeg prøvde meg på, men den reklamen hadde ikke fløyet i Norge tror jeg. Jeg synes det blir litt for grelt med så mye tilfeldig oppsinn.

Pesspreik. Det kan ta bort noe av det skarpe eller flate lyset på snø slik at du ser konturene i bakken lettere, på en pc-skjerm tar du rett og slett og filtrerer bort noe av lyset.

Brillene har tross alt innebygget GPU.

Also known to cure cancer.

Herrefred, null skam. Null.
Høres ut som det er er bygget på det samme prinisppet som sportsfiskebriller, altså at de filtrerer bort lyset på en måte som fjerner refleksjoner i vannet.

Om man trenger spesialbriller for å filtrere vekk det sterke lyset i Call of Duty er det noe galt.

Shinra85

Spillegals effort emo
Hadde sånne briller på jobb når Black Ops kom ut. Solgte ikke en shait. Kosta også 400,-

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke at jeg kjenner meg igjen her, men noen gjør antageligvis det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du mener "me slå you in the head with an aluminiumsskinne".

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika