Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Hvordan kan dere glemme Luigi's Mansion og Paper Mario TUSENÅRSDØRA?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pikmin, Viewtiful Joe, Killer7, Metal Gear Solid: Twin Snakes, Ikaruga, Wario World (jeg liker det okay), Final Fantasy Crystal Chronicles, Super Mario Sunshine osv. Liker Gamecube ass.

PS: P.N.03 og Donkey Kong Jungle Beat for pros.
 
Crystal Chronicles kunne vært fantastisk, hadde det akseptert noe annet enn GBA'er i multiplayer. Samme med Four Swords. Det var verken behagelig i lengden, eller særlig optimalt å måtte kjøpe GBA->GC kabel og ørten GBA'er.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ikaruga var faktisk mitt første GC-spill, kjøpt opptil flere dager før jeg engang hadde en Gamecube.

EDIT: Ikke at det hjalp å benytte seg av muligheten til å sette TV-en sidelengs. På den tida hadde jeg en liten 14"s dritt-TV, alt ble smått uansett hvilken vei man satte den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Crystal Chronicles kunne vært fantastisk, hadde det akseptert noe annet enn GBA'er i multiplayer. Samme med Four Swords. Det var verken behagelig i lengden, eller særlig optimalt å måtte kjøpe GBA->GC kabel og ørten GBA'er.
Take it away, Penny Arcade.



Veit iallfall at Crystal Chronicles og Mario Kart Double Dash er det eneste jeg har fått med kjerringa på av coop. GBA-greiene hadde faktisk en hensikt også, med at man fikk hemmelige oppdrag på dem.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
er det eneste jeg har fått med kjerringa på av coop
Spilte Dark Souls (på PS3) i går med en kar, og plutselig nevne han at han måtte restarte routeren sin for å fikse nettforbindelsen til xboxen. Kjerringa hans skulle spille Gears og det ville visst bli helvete om hun ikke kom seg online.

EDIT: De er 40 år gamle.
 
Take it away, Penny Arcade.
Veit iallfall at Crystal Chronicles og Mario Kart Double Dash er det eneste jeg har fått med kjerringa på av coop. GBA-greiene hadde faktisk en hensikt også, med at man fikk hemmelige oppdrag på dem.
Misforstå meg rett, jeg spillte faktisk en del Crystal Chronicles med kjerringa sjæl. At det hadde sin hensikt har du nok rett i. Men likevel ikke optimalt. Jeg har fortsatt Four Swords liggende i originalesken sin, nesten ubrukt, fordi jeg ikke lenger har det som trengs for å få den ultimate opplevelsen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
At du er urutinert på Nintendo-rekvisitaen din er ikke spillets skyld. :p

Nei altså, det var jo så klart dømt til å mislykkes med spill som krevde fire personer OG fire GBA-er OG fire kabler for å kunne spilles optimalt. Likevel er jeg glad for at de spillene finnes, det er godsaker når du en gang annenhvert skuddår får samlet troppene.
 
Se der ja, endelig får vi svar på åssen de har fått MC til å kjøre på 360. =D
Jeg klarer fortsatt ikke å komme på en god grunn til at det spillet eksisterer på 360. Selv de slitne skolelaptopene vi hadde kunne kjøre Minecraft.
 
Det er alle ghettoniggerne som surfer 4chan på e-machinene sine som skal ha. Kunne forsåvidt og tenkt meg det, men har bare hært drit om porten. Den ligger et sted mellom 1.6 og 1.8 og mangler en haug med features.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Lodin skrev:
Det er alle ghettoniggerne som surfer 4chan på e-machinene sine som skal ha. Kunne forsåvidt og tenkt meg det, men har bare hært drit om porten. Den ligger et sted mellom 1.6 og 1.8 og mangler en haug med features.
Counterpoint: 4-player (tror jeg?) drop-in/out splitscreen co-op. Det er jeg, jeg er suckeren.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen må snart ta ansvar og mekke den Psyduck-fraktalen.