Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Godt å se at Valve tar seg av de viktige spørsmålene.
 
Ellers da? Risen 2 har i Jaffa uten tvil årets vprste\bpste NPC sålangt. Han er en blanding av Tali, Jar Jar Binks og en goblin med tourettes.
 
The Diablo III PC/Mac Game revolves around an interesting plot which will keep you spell bound. while you are playing. This Strategy Video Game also has some similar setting as the Diablo II like Tristram. The Witch Doctor is a new character in this game, is reminiscent of the Diablo II Necromancer, The Barbarians in this strategy video game have a variety of revamped skills at their disposal on the basis of the use of their incredible physical prowess. Bring home the PC video game to solve the mysteries of the mighty Barbarians.
Wallmart eier.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
I deres forsvar så er det barbarene som vokter Anu's øye som ble tillintetgjort i slutten av D2, så de har teknisk sett ikke et formål lenger med mindre det er andre øyet som kræsja i katedralen in D3

:smugdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Litt overraska over at Walmart i det hele tatt vil selge Diablo 3, de er jo sånn kristenfanatikere.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg forstår ikke. er det 420 som er vitsen på den minesveiperen? Det er den nederste man skal klikke på av de to innenfor sirkelen, ja?
 
Eller den øverste. Ser for øvrig at Minesveiper har fått ny design siden sist jeg spilte det.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Sjekk Agra som ikke kan Minesveiper da. Poenget er at det er ingen måte man kan være sikker på hvilken av dem som inneholder den siste minen, med andre ord må du trykke på måfå og ha 50% sjanse for å dø på det aller siste feltet av den svære runden med minesveiper.

Kjenner jeg blir sint bare av å se på bildet. :argh: