Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lodins enorme kompetanse når det gjelder 3D-grafikk og spillmotorer slår til igjen.

Så du sier det er fullt mulig å kjøre DX11 på dagens konsoller? Fordi det er i praksis hva han kisen fra Crytek sier og Eurogamer tar det for god fisk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Les litt mer enn overskrifta'a plis. Eller, les bare overskrifta også, forøvrig. Forskjell på "DirectX11" og "DirectX11 graphics" vettu.

Vifter med interesseflagget for Gone Home

Hopefully the video demonstrates the basics of what Gone Home is all about: exploring a modern, residential locale, and discovering the story of what happened there by investigating a deeply interactive gameworld. We're really interested in pushing toward simulation, both in the sense of the physics system but also in allowing the player to open any door or drawer they'd logically be able to and examine what's inside, down to small details. If we do it right, these interactive and simulation elements will work together to make you that much more invested in discovering the story woven into the environment.
Laget av folka som gjorde Minerva's Den.

Christmas duck \ o/

Herregud hadde helt glemt hvor ræva Wolfenstein 3D faktisk er.

Shinra85

Spillegals effort emo
..., sa han med en nostalgisk klump i halsen og tårevåte kinn

Var Doom 2 virkelig like ræva? Likte aldri Wolfenstein men det er vel strengt talt samme greia. Uansett bare å holde seg unna alt så ikke barndommen blir helt ødelagt.

Bleh. Glad jeg aldri har brydd meg særlig om spilla deres, hvis ikke hadde jeg ræget ganske hardt nå.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Eivind: Du hater så mye på alt for tiden at jeg vet ikke om jeg skal kommentere det seriøst, men for all del; Doom har overlevd årene langt bedre enn Wolf.