Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Mer Squeenix: De har nettopp lansert et helt nytt FF-spill på iOS som heter Final Fantasy Dimensions, som er laget av folka bak Final Fantasy IV: The After Years.

Det ser slik ut



Og koster 30 dollar …
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså, når de har mekka den bakgrunnen der, har de jo regelrett stært både motiv, fargebruk og ikke minst teknikk fra mitt opphavsrettsbeskyttede verk, Super Maior Bråss. Her blir det søksmål.

Satser på settlement for $30 sånn at jeg kan få det spillet der gratis. :cool:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Her har vi mitt bidrag til Spillegals Gamejam, eventuelt en fanmade Super Mario Galaxy 2.5, link til nedlasting i beskrivelsen til videoen (trenger homebrew og Riivolution for å spille)!

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal ikke helt se bort fra at den der kan ha tatt et par-tre timer å mekke, gitt.

Sånn ellers fikk jeg veldig lyst til å fyre opp Gradius V nå.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Flere som har opplevd dette?

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, en gang. Basert på egne erfaringer med å programmere plattform-motorer, så har det noe å gjøre med at spillet sjekker for langt til venstre om det er plass til å flytte Mario dit, sånn at den går forbi hitboxen på veggen. Så flytter spillet Mario videre siden høyresiden blir "inni" veggen, men SÅ finner spillet ut at Mario er HELT inni en vegg og da blir'n klemt flat.

Tipper jeg, da. Gjetter at det er en helt spesiell kombinasjon av retning, hastighet og plassering som gjør det. Muligens dårlig oppmerking av hitbox på veggen.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Det er nok i kombinasjon med en annen glitch som gjør at du bare plutselig faller gjennom alle blokkene under deg. Har opplevd den mange ganger, men har aldri havna inni veggen før.