Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Jeg fyra opp Crusader Kings 2 og istedetfor å lese manualen eller se over 9000 youtuber bare starta jeg på den nye pakka som foregår litt før orginalen og har vikinger. \m/

Jeg titta litt rundt i Nårge for å se hvem jeg ville være, men... Olafr av Oppland. Jeg er ganske sikker på at jeg har sett han før. Ribba er nok ikke i slekt med Odin og Salomon, men kongelig er han. Kisen har tilogmed en sønn. Vanligvis ville det vært et problem i spillet, men mora er nok en trell og vikinger driter i paven.


Så drar han på fest hos Harald Hårfagre, sjefen sin siden jeg ikke aner hvordan i faen man spiller dette. Blot for the Blot God!


Og der fant noen ut at det var greit å begynne å pule midt i langhallen. Ribbafr av Oppland ser på med missnøye (fordi det ikke er han).


Neste gang skal jeg faktisk lese litt i manualen og spille alle 27 tutorialene før jeg starter.
 
Jonatan Holmes burde faktisk være den neste han besøker.
Jeg tuller ikke engang, Sjutten hos Holmes hadde været det beste noensinne! Det hadde vært ultrakoselig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ny ClassicsOfGame.


Spillet er da RC Helicopter til PSOne, og hvis du vil se et videoklipp av det som ikke spesifikt er laget for å vise fram hvor bisart det er, men som likevel klarer det ganske glimrende, har du det her.

 

Shinra85

Spillegals effort emo
Synes det bør komme Mr. Mosquito HD
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu, ClassicsOfGame er på en rull. Og nummer 34 er...


Motherfuckings Hugo! Flere som husker det rælet der?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg husker Hugo var en gjenganger på midt-på-dagen-TV i Tyskland da jeg var liten. Folk spilte det live ved å taste på telefonen mens de glante på TV-en. Tør ikke tenke på input lag-en de måtte håndtere.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det jeg husker best fra det opplegget, var at en periode var premien en CD-i. Da var vel relativt sett det å spille over telefonlinja en bedre opplevelse enn pay off-en.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det beste var uansett når de tydelig tasta inn men spillet reagerte ikke, og programlederen står der og prøver å le det bort. Ojjojjojj det var nære på, deeeeeet var synd!