Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Novastrum

Feminist-elitist
Åh herregud, jeg har så lyst til å gi deg en real brofist nå, men dette her... dette her.
 

demake

Seksuelt godteri
Har bare sett den første enda, men jeg...det finnes ikke nok fists i verden. En arbeidsledig Nabbe er kanskje ikke det verste som kunne skje.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Venter spent på VIP-episoden.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Giant Bomb melder at Ryan Davis er død. Ble oppriktig sjokkert når jeg leste det. Han giftet seg forrige uke!

Lurer på hva dødsårsaken er. Hadde ikke akkurat vært sjokkerende om det er hjertesvikt eller noe i den dur. Svær kar.
 

Nabbe

Har fin hatt.
... nå ble jeg litt satt ut. :(

Faen.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hva i all verden skjer med Giant Bomb nå? Synes det var ille nok at godeste Klepek reiste tilbake til Chicago, men dette er some next level shit.

mvh. betalende medlem.
 
Ryan er, var, er uten tvil min favoritt. Jeff og Brad var liksom mer sentrale fra GameSpot, men Ryan vokste på meg, sakte og sikkert, til å bli den jeg verdsatte absolutt høyest. Spesielt den energien han har, hadde, har når han kasta ball med Vinny, er ubetalelig. Unnskyld meg mens jeg går og laster ned noen tidligere podcasts.
 
Han hadde et fantastisk smittende humør og var helt utrolig flink til å styre folk inn på både artige og interessante samtaleemner. Han føltes også som en utrolig genuin og ærlig person som gjorde alle rundt seg komfortable så de kunne åpne seg ordentlig og la være å snakke i PR-lingo. Bra kar! Kommer til å savne og ha han på øret i 2-3 timer i uken.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Men de må i alle fall få folk inn her, eventuelt pushe folk som er i systemet lengre frem. En type som Drew Scanlon har vel potensial, vil jeg tro.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
kjente bare stemmen hans fra bombcast og var ikke klar over fysikken hans


Hadde ikke akkurat vært sjokkerende om det er hjertesvikt eller noe i den dur. Svær kar.

fra nekrologen på giantbomb.com

 
D

Deleted member 91

Gjest
Drew er jo allerede del av den utvilsomt beste videoserien på sida (Flight Crew represent), pluss at han dukker opp på quick looks/casts av og til. Jeg ser gjerne mer av fyren, men det virker som han er busy nok med videoredigering etc. som det er. Etter CBS-mergeren har de heller ikke interns lenger om jeg har forstått det riktig..?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Heh.

Jeff, Vinny, Brad og Drew kan fungere. Det må jo enten bli til at Drew eller Rorie hopper inn, og av de to alternativene så ser jeg helst at det blir førstnevnte. Men ja... det blir rart uansett. Ikke bare bombcasten, men TNT og Unprofessional Fridays.

Generelt sett er jeg litt spent på hva som skjer med Giant Bomb framover. Regner med at de vil fortsette å trucke på et vis, men jeg kan se for meg at gutta er fucked up akkurat nå. Jeff og Ryan spesielt har vel vært best buds i mange, mange år. Forventer ingen bombcast i morgen, men i løpet av uken? Sure thang. Ryan ville vært pissed off om de missa ei uka bare fordi han gjorde noe så teit som å stryke med.