Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Nabbe

Har fin hatt.
Ingen sammenheng. Han ble knust av en fallende arkademaskin. Sånn er det bare.

og siden det tydeligvis er poste tweets-tid...

 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det der :( Ryan hadde alltid det bpste humøret på GB. Jeg så noen av TANG-ene hans bare fordi han var kul.

Jeg registrerte at han var innlagt for no greier for litt siden, men var ikke det no søvngreier? Urelatert til dødsårsaken kanskje?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Han led såvidt jeg vet av søvnapné, og sov med sånn oksygenmaskesakting.
 
Dette er fryktelig triste nyheter. Om noen hadde spurt meg for en uke siden hvordan jeg ville reagere om Ryan Davis plutselig skulle dø, ville jeg ikke trodd det kom til å gå inn på meg personlig. Som vanlig når kjente folk dør, tenker jeg bare at det er kjipt for familie, venner og bekjente, og så glemmer jeg fort saken selv. Det er ikke tilfellet nå.

Det sier ganske mye om hva slags kobling han hadde mot fansen. Gjennom sin karriere hos Gamespot og Giantbomb har han alltid bydd mye på seg selv, og han føles på en måte som en "enveisbekjent" som i hvert fall påvirket dagliglivet nok til at det er genuint trist å få en slik nyhet. RIP Rayn Davis, du blir garantert savnet.
 
Dette er fryktelig triste nyheter. Om noen hadde spurt meg for en uke siden hvordan jeg ville reagere om Ryan Davis plutselig skulle dø, ville jeg ikke trodd det kom til å gå inn på meg personlig. Som vanlig når kjente folk dør, tenker jeg bare at det er kjipt for familie, venner og bekjente, og så glemmer jeg fort saken selv. Det er ikke tilfellet nå.

Det sier ganske mye om hva slags kobling han hadde mot fansen. Gjennom sin karriere hos Gamespot og Giantbomb har han alltid bydd mye på seg selv, og han føles på en måte som en "enveisbekjent" som i hvert fall påvirket dagliglivet nok til at det er genuint trist å få en slik nyhet. RIP Rayn Davis, du blir garantert savnet.


Edit: Bildet er visst fra Daves bryllup.
 
Så litt agurknytt fra The Evil Within. Protagonistens fulle navn er Sebastian Castellanos og han ser sånn ut



Minner om at det her potensielt kan bli helt jævlig bra
 

Nabbe

Har fin hatt.

Nabbe

Har fin hatt.
Herregud. Siste minuttene av det der.

Fikk nettopp hørt ferdig. Etter nesten to timer med relativt lystig samtale om hyggelige minner, så traff det der ganske hardt.

Men fuck, de kunne ikke taklet den podcasten bedre.