Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neste års FIFA-spill ser ut til å bli fantastisk også for oss som ikke liker fotball:

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Foppall med kontrollen til QWOP? Kan ikke se noe feil her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg lasta ned demoen og tok en titt, faktisk er det bare vanlig fotball sett bort fra at samtlige spillere er kav dritings. Og hvis noen husker Sumotori Dreams eller Tricky Truck så er det samme kisen som har laget.
 
Som dere kanskje har fått med dere har twitch plays pokemon gått i ca 2 uker før de klarte det.
Lord Helix , Bird Jesus og resten av gjengen greide det !
Nå venter vi i spenning på neste pokemon spill... 15 timer igjen...
 
Hashtagen betyr forhåpentligvis at man får dra til Tyvia. Det er det russo-skandinaviske nordlige landområdet Sokolov kommer fra og de er kjent for digg mat og vin. På slutten av DLCet hintes det til at Daud stikker dit om han overlever, men jeg håper man ikke spiller som ham eller Kurwa denne gangen.

Her er tidlige skisser av hvordan Bayonetta kunne nedt opp.

 
Noen folk har starta å porte Snatcher til Dreamcast av alle ting. Awesome!
Eller ikke så awesome når du ser hva de har gjort med grafikken. :eek:



I mer artige nyheter har en Doug Carlston donert all den gamle dritten til Broderbund til et museum. Det betyr at de får kildekode og alt annet til PC-porter av Prince of Persia, Carmen Sandiego og Sim City og det kan bevares for all framtid.
 
SNES Fight Club er Fight Club slik den alltid burde ha vært.

 


Feite Little Mac fra Captain Rainbow er trofe i Smash Brothers. Det er også spillet hvor Birdo sitter i fengsel for å ha brukt damedoen og man må finne dildoen hennes for å bevise at hu er dame. Synd det ikke var den som var trofeet istedet.
 
Kotaku gjør for en gangs skyld jobben sin og har et fantastisk intervju med Peter Molyneux. Det kommer såklart fram at han ikke direkte lyver om framtidige spill, han klarer bare ikke holde seg og snakker høyt om dill og features som aldri kan eksistere.
Personlig er jeg for lengst ferdig med ham som spilldesigner, men jeg elsker å se hva han lover for det neste prosjektet sitt. Og det neste. Og det neste. Han er en fascinerende mann.

E: Oh wow.