Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Kleevah

Livsfarlig amatør
Her er noen luringer som har kobla opp en gameboy-emulator med Pokemon til å ta input fra twitch-chatten og streamer herligheten live. Rimelig kaotiske greier, men sjukt imponerende at de har holdt ut i godt over en dag nå uten å daue...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Smartpistolen i pupp og feil er akkurat like ille som alle frykta. XD
Fikk betanøkkel akkurat så jeg tenker jeg venter med spekularisering til etter jeg har testa.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg har ikke fulgt særlig med på denne spillet, men la merke til at han bruker slikt amp-kort og at han er ganske flink i titannen også.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Det som gjør den autopistusen ekstra ræg er at du får se på killcammet etterpå at du selv prøver å line opp et bra headshot, mens han fjollebomsen med parkinson som drepte deg bare sprader rundt og ser på skybox-en mens han trykker M1 hver gang det lyser "locked".

Mulig det er litt pga. all BF4-inga mi i det siste, men jeg synes det er litt for mye casual ute å går her. Men gøy å styre mech da...
 
Kingdom Come: Deliverance har de beste premiene til backere. Har man gitt nok får man med et faens sverd. Og det er et skikkelig sverd, laga for å drepe folk, ikke no dritt.
 
Gamere som er gira på et "skikkelig sverd, laga for å drepe folk, ikke no dritt" skremmer meg litt.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dagens fitturerte artikkel på Wikipedia:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
På tide med en ny gjennomspilling snart, kanskje?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Blanda følelser, azz. Jeg forguder alt som er Bioshock, så det smerter meg at vi ikke kommer til å få flere spill fra den kanten. Samtidig ble det pinlig åpenbart at de kommersielle interessene til 2K hemmet hva Levine egentlig ville med Infinite. Se bare filleting som cover-arten. Kanskje dette kan gjøre at han får lage drømmespillet? Jeg skal i hvert fall følge nøye med #TeamLevine
 
Syns uansett det er rart at han blir værende hos 2K. Blir ikke overaska om det bare er midliertidig fram til kontrakten til han og de resterende folka går ut. Kickstarter for Bystem Shock om seks måneder, plz.

Uansett har noen tatt chatten som spiller poekymans og fått den til å spille en hacka versjon av Tetris i samme slengen. Fordi det sier seg selv. :v
 

Novastrum

Feminist-elitist