Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fant igjen dette innlegget skrevet av en av produsentene av Contra 4:

Preorder numbers are VERY IMPORTANT.
Bare ikke nå lenger fordi nå finnes Kickstarter.

Uansett: Giga-blockbusters av AAA-typen har begrenset med tid igjen her på denne kloden, og utgiverne veit det så jævlig godt. Det er derfor vi ser absurditeter som Watch Dogs og Dragon Age 3-ekstrautgavene nå, før det ikke lenger er noe marked som gidder å bruke tid og penger på det.
 
AAA's finnes bare på konsoller uansett. Grunnen er ganske enkelt at det ikke er no vits å reklamere med over en grillion dollars for et spill siden ryktene om det uansett sprer seg via Twatter og Facebook gratis. Et eksempel er CDProcject som nå skal launche Witcher 3 på PC og konsoll samtidig. Hvor mye penger slang de på hypen til Witcher 2 (som egentlig bare var til PC) i forhold?
Konsollspillere er dumme.
 
PS4 solgte dobbelt så mye som Bone i april og MS har en god grunn. Folk med PS3 er missfornøyde med maskina så de oppgraderer mens de som har 360 fortsetter å spille på den. Bwahahahahah!
Siden folk vet det kommer en billigere Bone i juni og Mario Kart 8 slipper samtidig er det sansynlig at selv WiiU selger bedre i mai. =D
 
Er det no vits i å ta vare på PC-cover og plater når alt uansett blir registrert på Steam eller Origin eller whatever? Og alle dei jævla kodene kun kan brukes ein gang? Fekk ein kopi av Wolfenstein (fra 2009) av ein kompis for ein stund siden, lurer på om det er vits i å installere det siden han har brukt den allerede.
 
Activision fjerna spillet for salg online en stund tilbake så det er sikkert "verdt litt" nå. Såklart avhengig av om CD-keyen ikke er registrert til no konto, men det tviler jeg på. Har det fortsatt i Steam-backlogen min og blir vel å teste om tjue år eller så. :p
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
 
Dette er vel ca min opplevelse av spillet også..

Kan legge til en ting, de som har spilt GTA V husker vel hvor jævlig det er å bli kvitt 5 stjerner når snuten er etter deg.
Trikset i Watch_dogs er å kjøre til nærmeste bru, hoppe i vannet og svømme rett under. Da finner ikke helikopteret (finnes maks ett helikopter i W_D, det er selvfølgelig uten noen våpen) eller de 10 politibilene på toppen av brua deg lenger.
 
Jeh, eller hopp oppi en båt og kjør litt vekk og skyt de to helikopterene som dukker opp.

Watchy Dogs er et dumt spill og ikke mye bra, men det er ganske gøy. Særlig gøy er det når ting i tubben til ecto dukker opp.

Og for faen, det er 2014, dette er fortsatt vanskelig?

 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, det der er ikke vanskelig. Å rendre ei hel scene med ørten shader-effekter og teksturer to ganger er heller ikke vanskelig, det bare krever mye mer maskinkraft enn å gjøre det en gang. Med tanke på at Utkikkskjøterne går i 30fps å konsoll, tenker jeg at akkurat det har de ikke så mye til overs av.
 
Bare ha speil på dass og skjul litt lading når man går inn, bygg et identisk rom på andre sida av speilet, kopier spillfiguren speilvendt,. Hæpp, du har speil i en spille.