Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke i de jeg har spilt, iallfall.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:eng: Alderen til spilleren. Er du under 15 (eller hva det var) kan du få skader på sjelen av for mye bounce.

Edit: Og det unlocker bare den "usensurerte" introen. Gameplayet er det samme.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, åssen går det egentlig med alles kompis, Birdo, om dagen?

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så litt opp og ned der altså.
 
:psyduck:
Hello Guys

I think it is time right now to share my thoughts about this Site. I would like to remind you that English is NOT my native Language but my prefered one, just to clear things up!
You all came first probably with mixed feelings. You looked at the Posts and thought "Can this Site be trusted?" or "Is he just making things up?".

But our Journey with the One since last May is like Star Wars 4-6. We did fight on numerous websites like gamespot,ign, etc.. against the Evil Empire.We had to justify why our Games are better, in Resolution, Gameplay.

But we lost due to the sheer Hatred from the Dark Side. We were even unsure about the Path we are taking, is this the right path? We got lost and some have lost focus. The Dark Side was always there for a long time and hurt us frequently. Last May in 2013 our Ship got attacked and Jedis got killed. We lost some good people, we lost some bad and unnecessary people with little to no faith in the Xbox Brand.

We looked for a refugee, for hope that some of us lost. We came here and Phil spencer aka Obi Wan Kenobi gave us that hope. We knew that we had much to learn but he knows and knew that he will help us, regain our Strength against a raising Empire full of non intelligent sentient beings with no heart and wisdom.

It is so easy to tear down a building, but to rebuild it takes a lot longer. It is so easy to fight in a relationship and scream at each other, but so hard to show love and show forgiveness and to say I am sorry and talk to each other in order to avoid a brake up.

Same for our Situation right now. It is easy to spread hatred and negative words, to destroy a brand, to eliminate believers and brake relationships..but time will heal all wounds..BUT Love is SO much stronger then ALL the Money, all the Power in this world. With Love and Willpower and Strength we will regain our Position as the Balance in this Console Fight.
We still LOVE our Xbox Brand, our Xbox360, our Xbox One...We stand loyal and will not fall.

Hold your Ground! Hold your Ground!
People of Xbox, of Microsoft, My Brothers!

I can see it in your Eyes the same fear that would take the heart of me. A Day may come when we forsake our Friends and brake all bonds of fellowship, but it is NOT this day!
An hour of Wolves and Shattered Shields when the Age of the ONE comes crushing down, but it is NOT this Day, THIS Day we FIGHT!
By all that YOU hold dear on this Good Earth, I bid you STAND man of the West!

WE are ONE Community, we are the Return of the Jedi!

Best Regards
 
Det er så fint når man gjør det enkelt å forstå konteksten for ting som klippes og limes fra Internett.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen

Realtime ja. Jarra. Realtime rendermotor laget av Silicon Studios, de samme folka som har laget Bravely Default og 3d Dot Game Heroes.
Om ikke annet er det imponerende laget det der, men skal også sies at det er vanskelig å si hvordan det ser ut med ting som faktisk er "levende". Veldig lite subsurface scattering og mesteparten av det man ser er tre, metall og glass.
Metall er noe av det letteste å fake så lenge det er snakk om metall som ikke er av typen børstet. Glass er bare ingenting med refleksjoner og lysbrytninger som også er relativt enkle greier. Det som derimot er veldig bra i videoen, er hvor skarpt alt er. Depth of fielden er bra og lysfogen er også digg. Men blir spennende å se hva mer de viser frem på GDC 2015. Uansett så er egentlig ikke motoren så spennende i seg selv. det som blir spennende å se er om andre folk enn silicon studios får lov til å bruke den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dealbreakeren med det der for min del, er oppløsninga på teksturene og skyggene, og hvor mye tesselering alt har. Det finnes ikke sjans i havet til at den der er tatt opp fra en retail-PS4, for eksempel (jfr. hvor kompromittert UE4-demoene ble på PS4 og at skyggebufrene er det første som blir øksa på konsoll i denne generasjonen). All den tid konsollene trekker ned taket for sanntidsytelse blir jeg innmari overraska om vi får se noe på hylla som matcher det der. Men for all del, skikkelig fett å se hva som er mulig med dagens tech. FoxEngine (i MGSV) er et annet kroneksempel.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Tror nok det der er en slags realtime greie som er ment for video-sekvenser i spillet, og at selve spillene bruker en litt nedgradert versjon, litt sånn som i Last of us. Det er jo samme motoren, men man kan jo kjøre opp GRAFFIXXXXXA så jævlig når ting er under kontrollerte forhold.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Oslos nye prompepalass har endelig åpna dørene, så nå venter jeg spent på invitasjonen til SGs dedikerte e-sportslokaler. Jeg fatter ikke helt hvordan noe sånt kan gå rundt i år 2015, men han derre Sjefstad har jo rimelig god fartstid fra TG så hvem vet.

PS: DRIT I DEN SISTE YOUTUBEN HVIS DU IKKE VIL HA KREFT
 

demake

Seksuelt godteri
PS: DRIT I DEN SISTE YOUTUBEN HVIS DU IKKE VIL HA KREFT
Jeg har kreft nå.

Edit. Det er over 100 000 som abonnerer på Youtube-kanalen til Prebz og Dennis. Videoene deres har blitt sett over 28 millioner ganger, og de har tjent sin første million. I dag er det levebrødet deres.

NEI NEI NEI NEI!!! DETTE GODTAR JEG IKKE!!!!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg klarte tre skunder før jeg spolte litt ut, etterfulgt av to sekunder til før jeg lukka hele jævla browseren for å slippe å bruke tid på å lukke fanen. Fy faen.