Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alle gleder seg jo enormt til å spille neste Tony Hawk's Pro Skater (nemlig 5), og allerede nå er det klart at det blir en day one patch som må installeres for å få spilt. Hvor stor er den'a? Næh, bare nesten dobbelt så stor som hele det upatcha spillet. Også verdt å merke seg at THPS5 har den kjipeste cel-shadinga jeg har sett på år og dag.



Kan jo så klart fortsatt bli bra, men etter at retro-THPS som kom ut for noen år siden var så grunnleggende ødelagt er jeg litt skeptisk.
 
Gjetter det er derfor de har lagt med day one patch.
 
Sist redigert:
Fra den tubben:
All Tony Hawk's Pro Skater 5 glitches and physics bugs in this video were captured in under 60 minutes of gameplay, on a PS4 with the 7gb launch update installed.
Så, nei. :/
 
Vi hadde jo all grunn til å være shkjeptiske da det ble kjent at det er den sammen gjengen som mekker det som laga Tony Hawk Ride-spillene (de hvor man styrte med et raua plastikkbrett) og Tony Hawk HD, som bare føltes feil. Å velge utvikleren som ikke hadde vist hva awesome frihetsfølelse var om den kom og bet dem i raua til å lage det neste "Main series" Hawk-spillet var nok ikke.... smart.

Also, jeg vil uansett mye mer ha et nytt Skate-spill.
 
Nyeste Rock Band på Bone har en bug. Når folk laster ned låter blant de 1600 fra de gamle spilla får de stort sett istedete Jane fra Jefferson Starship. Forsåvidt ikke så gærlig om man prøver å laste ned no fra Limp Bizkit eller Linkin Park, men alikevel litt snodig. MS er allerede på saken og ser ut til å måtte rette opp en og en sang. :v

Men men.
 
14 minutter med Project X Zone 2, det mest animue animuet siden Disgaea. Hvor mange folk fra Sega, Capcom, Namco Bandai og tilogmed litt Nintendo greir du å kjenne igjen?
 
Her er skipet DSmart lekka. De endra prisen med fem dollar og skifta ut navnet som skulle vært Vindicator men det gikk visst litt vel fort i svinga.