Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Å grud, Coleco er tilbake...



Det er enda en OUYA! Og ja, de har brukt forma til en Jaguar.
In December of 2015, Coleco announced the development of the Coleco Chameleon, a new cartridge-based video game system. In the press release, it was established that the system would be able to play new and classic games in the 8, 16, and 32-bit styles. The release for the system has been announced to be sometime in early 2016, as well as a demonstration at Toy Fair New York in February.
 
Sist redigert:
Her er Dream, no greier Rare dreiv å testa ut til SNES før de bestemte seg for å gå full 3D og mekka Banjo Kazooie til 64. Ser jo ikke så verst ut, men jeg er glad det ikke blei no av.
 
Verdun har jeg aldri hørt om, men det er et lite FPS som foregår under første verdenskrig så det handler mye om skyttergraver og gassangrep samt at man blir skutt om man ikke adlyder ordre.
Nå som det er jul har de koselig nok lagt til en helt ny modus.

E: Imens var dette julefeiringa Shart Citizens fikk:




 
Sist redigert:
Porten eier ganske hardt og om du spilla det på N64 og har gode minner bør det klart coppes.

Særlig fordi: I AM TUROK!



Og fordi...
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Den var tegnefilmserie på TV også, kjente til den der før jeg så spillet. Ble putta på en del femmere på den automaten da den dukka opp her i byen ja.
Mer eller mindre min opplevelse også. Mener broren min hadde noen figurer også. Så litt på serien, pissa på meg pga :babby: og kasta for mange kroner på automaten på det lokale gatekjøkkenet. Sykla 45min per vei så og si hver helg for å spille noen runder.

Fortsatt det spiller jeg spiller mest via emulator
 


Fortsatt overaskende at en så obskur liten serie har så mye omskudd. Den gikk først i Topps sine samleblader og het Xenozoic Tales. Den var i svart hvitt som de andre seriene fordi selv i 1990 var fargetrykk for dyrt for noen. Minner litt om åssen Judge Dredd starta på 70-tallet.
Uansett eies serien nå av Marvel, men ikke faen om de gjør no med den. Det er nok og grunnen i havet til at spillet aldri blir gitt ut igjen.

 
Sist redigert:
Kotaku gir oss historien om fyren som oppkalte Lemmy Koopa etter han derre andre Lemmy. For en gangs skyld har de noe relevant å skrive om når en kjendis er dau.

JnnyThndrs skrev:
The Lemster always like video games, I was playing a game of Asteroids in a club before a Motörhead show in 1983 and the sound of creaking leather distracted me - looked up and there was Lemmy, half his teeth rotting away and the other half were fake.
I couldn't understand a single word he said, but we played a game of doubles and I lost immediately 'cause..... ITS FUCKING LEMMY. Phil Taylor came and got him when the show was about to start.

R.I.P, you crazed speedfreak maniac.
 
Sist redigert: