Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Jante

privileged CIS shitlord
Fortsatte bare saven jeg. Gjør nok det samme med Blood & Wine.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
På topplista til Steam!

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ikke spilt Hjerter av Stein ennå. Er det altså slik at den bare viderefører saven din til et nytt kart uten mulighet til å gå tilbake eller er det snakk om nye oppdrag i den samme verden?
 

Jante

privileged CIS shitlord
Bare nye oppdrag. Neste exp utvider også kartet med nye områder. Alt henger uansett sammen og man kan reise fritt.
 
Masse å poste:
De to kara på starten av Street Fighter II har nå fått navn og info. De heter Max og Scott. Får håpe de blir spillbare i V.

Kotaku har for en gangs skyld en artig srtikkel som titter på kisen fra Doom. Åssen kan det være samme fyren i I, II og IV?

Her er historien om hvordan en masse nerder redda arkademaskiner fra The Duke of Lancaster, ei skrota gammal ferge. Fantastisk lesing som gir litt kribling for oss som liker gamle maskiner.

Ende-faens-lig skal Wayforward mekke Catgirl Without Salad. Det starta som en første april-vits i 2013, men jeg og andre har mast om det siden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det måtte jo komme. MHS3HD, men det er en jævla pachinko-maskin!

Konami er fortsatt noen svin, MINKFIIIIIIISER!

E: Også har MS slengt seg på VR-bølgen med denne skiten her.
 
Sist redigert:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og 85% av folka som spiller GTA V er for unge til å ta referansen.

:penga:
 
La akkurat merke til at D er lagt ut hos GOG. Det suger balle og er bare hakket bedre enn 7'th Guest.
Når det er sagt...
Kenji Eno som var ressigør og produsent til spillet fortjener all ære. Han dro på Sega sin E3-konferanse og snakka masse om det nye spillet sitt. Så på slutten annonserte han at D bare ville komme til Playstation.
Etterhvert dukka det såklart selv opp på PC, men fyren hadde baller og ga ingen faen.
 
Fordi Shart Citizen er no drit stort sett på alle områder gravde noen i koden på brukerstøttesida til CIG. Der fant de ut at når folk leverer inn en klage eller et spørsmål så får de en intern tag. De lå såklart åpent i koden fordi CIG.
Her er de tinga du vil bli merka som og om de gadd å respondere avgjorde sikkert det:
Goons
Derek Smart
Don't send feedback
Snowflake
High maintenance
Exception
Grey Market Trader


Kommer vel ikke som noen stor overaskelse at hele sida nå er nede og de skal lansere et nytt system. Det er alltid mer og det er alltid bedritent.
Jeg flirer på meg at doktoren fikk sin egen tag.