Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Trench_Rat

Sommerbildene våre
aaw shiit husker fetteren min hadde den spilen. Klarte aldri og skjønne hva jeg skulle gjør eller hvordan kontrollen virket
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å herre så Sonic dette ser ut. Elsker animasjonen på startskjermen.

Også er introen til Mother Russia Bleeds virkelig noe man bør få med seg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
[19:16] <@kakpad> Shigsy er nå offisielt en sell-out

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Æh, det finnes mange fete autorunners og variasjoner over dem, problemet er vel bare at man per definisjon må gå lei ganske fort og da må utviklerne stappe inn noen gimmicks for å holde på oppmerksomheten. Så det kommer mest an på hvor gode de er.
 
Super Mario på iPhone \o/
Lite visste jeg da jeg skrev dette at Mario løp på egenhånd. Hadde keynoten på telefonen på jobb, og oppfattet det først litt etterpå.
Men ja, jeg burde jo definitivt å ha skjønt det. Det er jo en gang slik at det er en platform med visse utfordringer i forhold til styring i spill som dette. Løsningen er jo autorun, og det fungerer jo, men nå mener jeg vi så absolutt har nok av det her. Dessuten så er det jo å komme billig unna i et forsøk på å tjene penger på et spill som etter min mening ikke skulle eksistert, for her burde det vært enighet om at man ikke lage dem når sjangeren så åpenbart ikke egner seg godt nok på disse enhetene og de så åpenbart ikke klarer å vri hodet sitt rundt en mer kreativ variant. Mens du sitter og driter føles det ok å trykke på skjermen hvert andre sekund for å få karakteren til å hoppe, men det kommer til et punkt der det ikke holder at figuren heter og ser ut som Mario. Det punktet har i hvert fall jeg nådd.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Endelig kan Final Fantasy X spilles slik det alltid har vært meningen: