Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har noen av oss slengt dritt om drittspilla til DH ennå? De har saksøkt 100 folk for 18 millioner dollars bare for å påpeke at spilla deres suger ræv.
http://gameranx.com/updates/id/7434...-sues-100-steam-users-for-18-million-dollars/

De har og et søksmål på gang mot Stim Jerling fordi de ikke tror ræva hans eier.
Det viser seg, da, at hvis man skal saksøke noen og liksom holde huskestue i rettsvesenet, så lønner det seg å ikke balansere på konkursens rand. Søksmålet er trukket tilbake, og Digital Homicide er en saga blott, tydeligvis. For de av oss som har fått med oss noe av dette greiene i løpet av de siste par åra, kommer vel ikke dette som en enorm overraskelse. Noen har ikke den lille stemmen bakerst i huet som sier at døh, nå fårr'u gi'ræ her ass.
 
Apropos framerate, 2K annonserte i dag at no Mafian 3 er låst til 30 på PC pga. grunner. Det skal låses opp senere, men derp. :ras:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ny Star Wars-spilltrailer! Den ser helt koko bananas bra ut! ...Den er for den nye tilleggspakka til The Old Republic. Jaja. :(

 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
bortsett fra den helvetes uncanny valleyen så virker ihvertfall setting og story som om det er knall.
bare synd det er, som du sier, The old republic.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Cirka 1000% uenig med deg her, helt åpenbart stilisert græffiks (sjekk maleri-effekten da vel) som jeg synes er nesten det beste jeg har sett, uten å overdrive. I samme liga som Overwatch.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen


Joda. Det er ganske bra, men The last of us og uncharted er så latterlig mye bedre på akkurat fjes at jeg får vondt, men det er også sånne ting som at det er fockings star wars og fett som gjør at det der redder seg inn.
mye bra, men det er noe med tennene. Det er akkurat som om tennene har for mye ambient occlusion eller... noe. Det bare... Det stemmer liksom ikke.
De triste fjesene var veldig bra da. :) også er det kult at de har laget imperfections i fjesene.
Det er uansett bagateller sånn egentlig. Når man sitter og spiller så tenker man jo ikke så mye over sånt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hadde likt dette spillet hvis bare ikke tennene hadde hatt for mye ambient occlusion. Nei, smak og behag, jeg liker at det er åpenbart stilisert men veldig detaljert. Det får det til å virke som malerier i bevegelse eller noe, beste beskrivelsen jeg kommer på.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Man ser det best når 3d-karakterer åpner kjeften. Særlig ved smil og skrik. Man ser litt av det når kidden som slåss først biter tenna sammen. Men øynene har de nailet da. Det skal dem ha, men litt synd at last of us f.eks. har bedre fjes. Særlig med tanke på at dette er prerendered shit og spillmotoren er jo ikke i nærheten av dette.