Spillfisletråden

En tråd i 'Spilldiskusjon og -nyheter' startet av Nicholas, 01.02.2008.

1. oerhört

oerhört Medlem

Det er nå mulig å spille Tingle 2, også kjent som Irodzuki Tingle no Koi no Balloon Trip, også kjent som Ripened Tingle's Balloon Trip of Love, på anglosaksisk-latinsk-fransk-germansk, også kjent som engelsk, takket være fanoversettere!

http://www.romhacking.net/translations/3376/

Du trenger nok en sånn liten snasen SD-kassett for å få dette på skjermen, og du bør naturligvis kjøpe spillet hvis du ønsker å støtte denslags.

Yetipants og Shinra85 ga dette en brofist.
  2. Tomas

Tomas Frå Oslo ellår någe.

Spoilere såklart.

Ejliens och råbbåtter.

3. Lodin

Lodin Der Politipresident

Titta litt på dette og det viser seg at noen av de samme folka nylig slapp beta-versjon av oversettelse av Captain Rainbow til Wii. Det er noe jeg er jævla hypp på å teste.

Sånn ellers går det fortsatt i Asscreed Origins. Dere vil aldri i hundre år gjette hvem jeg akkurat redda fra et gammalt gravkammer. Han var så takknemlig at han ga meg fancy sverd og skjold pluss en fin... øh, kamel?
    Særlig stilig siden jeg ikke hadde peiling på at de hadde samarbeida med Squenix om dette.

kakarlsen, Thinaran, Yetipants og 1 annen person ga dette en brofist.
  4. Kleevah

Kleevah Livsfarlig amatør

Tutankoopa, ganon, Buggz og 1 annen person ga dette en brofist.
  5. Terje

Terje mostly harmless

En fyr gjør en kamera-hack i Metal Gear Solid så han kan vise oss det vi vanligvis ikke får se. Artig å se enkelte av optimaliseringstriksa de brukte, selv om en del av de strengt tatt var gamle, utprøvde triks selv den gangen. Og så fikk han David Hayter til å gjøre introen for seg.

Novastrum, Drauden, Lodin og 3 andre ga dette en brofist.
  6. Thinaran

Thinaran Den mannlige sexbomba Forumleder

En koselig tegneserie som beskriver hva Shigesato Itoi gikk gjennom for å få lage Earthbound. (Leses høyre til venstre)

sagosen, Terje, ganon og 2 andre ga dette en brofist.
  7. Trench_Rat

Trench_Rat Ubarbert

sikkert blitt postet

justincase ga dette en brofist.
  8. ganon

ganon The Boshy

Jeg lo :D

demake, sagosen, Buggz og 5 andre ga dette en brofist.
  9. Lodin

Hva med dette?

10. Buggz

Buggz Den 5. beste Forumleder

Noen har laget en Monster Hunter World-video i form av Planet Earth, komplett med David Attenborough-ish voiceover.

Yetipants, ganon, Shinra85 og 3 andre ga dette en brofist.
  11. Lodin

Dette er mer artig.

12. ganon

ganon The Boshy

Jeg sperret opp øynene når jeg så at den nyeste karakteren i Overwatch heter Brigitte Lindholm. For de som ikke vet så het kona Linn Birgithe Lindholm før vi giftet oss :p

Reaksjonen hennes? Nå vet hun hvem hun skal være til Halloween <3

Tutankoopa, Lodin, Shinra85 og 5 andre ga dette en brofist.
  13. Terje

Terje mostly harmless

Trench_Rat, sheriffen, Agradula og 5 andre ga dette en brofist.
  14. Lodin

Trench_Rat ga dette en brofist.
  15. demake

demake Seksuelt godteri

lol.jpg

Trench_Rat, Yetipants, Shinra85 og 1 annen person ga dette en brofist.
  16. Lodin

Yoshi er den beste patzani og komrad noensinne.

17. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Adriaan de Jongh, som mekka Hidden Folks (som jeg vel har nevnt før), har solgt sjela si til Microsoft og blitt ei billig hore som pusher produkt og konsum 24/7. I dette tilfellet er produktet en youtube-serie som heter Dev Quest som i grunn ikke går ut på mer enn at Adriaan reiser og besøker noen devs og prater med dem. Ganske ålreit hvis du liker indies og er interessert i prosessen bak spillutvikling. Første turen går til Tsjekkia for å prate med Amanita Design og det kan man jo absolutt like.

Terje ga dette en brofist.
  18. Lodin

Hva om Rare istedetfor å lage nye utgaver bare kopierte utseendet til DK og Jr. fra arkademaskinene sine tegninger? :psyduck:

Novastrum og Yetipants ga dette en brofist.
  19. Lodin

Lol, åpenbart at noen fisker etter Fortnite, men det eneste spillet jeg har på den kontoen er Bulletstorm.

20. Buggz

Buggz Den 5. beste Forumleder

Fikk det samme og ga litt faen.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.