Spillfisletråden

En tråd i 'Spilldiskusjon og -nyheter' startet av Nicholas, 01.02.2008.

1. Agradula

Agradula Ridder Jonatann Forumleder

Jeg har også fått den.

2. Terje

Terje mostly harmless

Hadde en artig opplevelse nå. For en ukes tid siden oppdaga jeg at Piko Interactive skulle slippe noen gamle Ocean spill på Steam, så jeg wishlista et par. Blant annet Tunnel B1 som jeg hadde på PS1 og spilte en del. Spilla ble sluppet for en time siden så jeg plukka opp Tunnel B1 og starta det. Fikk bare prøvd det litt, kontrolleren virka ikke og jeg får ikke til å spille på tastaturet med gips på høyrehånda. Men jeg rakk å stusse over et par ting. Hvorfor hadde ikke PC-versjonen FMV-introen? Og hvorfor funker ikke musikken, det deilige synth-lydsporet til Chris Hülsbeck er en god grunn til å spille dette.

Så jeg åpna mappa og snuste litt rundt. Kikka først i undermapper og fant de diverse FMV-sekvensene, men noen intro var ikke der. Fant ikke noe som ligna på musikkfiler heller. Så ser jeg på filene i hovedmappa og der ligger det sørenmeg en razor.nfo! Åpner den og der er razor "proud to present Tunnel B1 in 1996". Og lenger ned så står det at de rippa ut musikken og den lange introen for å få ned størrelsen på spillet!

Jeg trykte 'refund' knappen ganske fort gitt, med en god forklaring til den steam-personen som ser på søknaden om hva dette er for noe, og at de kanskje burde se på de andre Ocean-spilla Piko Interactive har lagt ut for salg også.

Vurderer å tipse et par spillsider også, sånt som dette er jo litt gøy.

Edit: Jeg la igjen en advarsel på Steam-forumet til spillet også, som er blitt sletta. Ja ja. :D

Sist redigert: 14.04.2018
    kakarlsen, Lodin, Yetipants og 5 andre ga dette en brofist.
  3. Lodin

Lodin Der Politipresident

Noen satt å kjeda seg mens matchen mellom Cleveland Indians og Toronto Blue Jays skulle starte så de fyrte opp Fortnite.

oerhört ga dette en brofist.
  4. Terje

Terje mostly harmless

oerhört ga dette en brofist.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.