Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Det er nå mulig å spille Tingle 2, også kjent som Irodzuki Tingle no Koi no Balloon Trip, også kjent som Ripened Tingle's Balloon Trip of Love, på anglosaksisk-latinsk-fransk-germansk, også kjent som engelsk, takket være fanoversettere!

http://www.romhacking.net/translations/3376/

Du trenger nok en sånn liten snasen SD-kassett for å få dette på skjermen, og du bør naturligvis kjøpe spillet hvis du ønsker å støtte denslags.

 
Titta litt på dette og det viser seg at noen av de samme folka nylig slapp beta-versjon av oversettelse av Captain Rainbow til Wii. Det er noe jeg er jævla hypp på å teste.

Sånn ellers går det fortsatt i Asscreed Origins. Dere vil aldri i hundre år gjette hvem jeg akkurat redda fra et gammalt gravkammer. Han var så takknemlig at han ga meg fancy sverd og skjold pluss en fin... øh, kamel?
Særlig stilig siden jeg ikke hadde peiling på at de hadde samarbeida med Squenix om dette.


 

Terje

mostly harmless
En fyr gjør en kamera-hack i Metal Gear Solid så han kan vise oss det vi vanligvis ikke får se. Artig å se enkelte av optimaliseringstriksa de brukte, selv om en del av de strengt tatt var gamle, utprøvde triks selv den gangen. Og så fikk han David Hayter til å gjøre introen for seg.

 
En fyr gjør en kamera-hack i Metal Gear Solid så han kan vise oss det vi vanligvis ikke får se. Artig å se enkelte av optimaliseringstriksa de brukte, selv om en del av de strengt tatt var gamle, utprøvde triks selv den gangen. Og så fikk han David Hayter til å gjøre introen for seg.

Dette er mer artig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Adriaan de Jongh, som mekka Hidden Folks (som jeg vel har nevnt før), har solgt sjela si til Microsoft og blitt ei billig hore som pusher produkt og konsum 24/7. I dette tilfellet er produktet en youtube-serie som heter Dev Quest som i grunn ikke går ut på mer enn at Adriaan reiser og besøker noen devs og prater med dem. Ganske ålreit hvis du liker indies og er interessert i prosessen bak spillutvikling. Første turen går til Tsjekkia for å prate med Amanita Design og det kan man jo absolutt like.

 
Hi Marius Lodin!

We detected a series of unsuccessful login attempts for your Epic Games account.

We strongly encourage you to enable Two-Factor authentication for additional security and to prevent your account from being locked in the future. Please see this blog for extra information on how to protect your account.

Kind Regards,
Your Friends at Epic
Lol, åpenbart at noen fisker etter Fortnite, men det eneste spillet jeg har på den kontoen er Bulletstorm.