Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen

Karl Jobst lager videoer om diverse ting i speedrunscena, men denne synes jeg var ekstra interessant siden jeg har lest en del om DOOM-motoren, hvordan den fungerer og hvorfor den er så lett å porte til alt fra ymse datamaskiner helt ned til graviditetstester.


EDIT: Lett å porte = få til å kjøre. Å få noe til å kjøre bra på ræva hardware er et eget fagfelt.
 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
Nye Sinnanerden var overraskende morsom

 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg elsket Legend of Kage da jeg var ung.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Synes ikke det var det store, men flirte av dette pga det er så teit jeg er

Den lanseringen kunne igjen minne om GameCube-lanseringen, hvor konsollene også ble revet vekk på rekordtid. Den lanseringen kunne igjen minne om PlayStation 2-lanseringen, hvor konsollene også ble revet vekk på rekordtid. Den lanseringen kunne igjen minne om Nintendo 64-lanseringen, hvor konsollene også ble revet vekk på rekordtid. Den lanseringen kunne igjen minne om PlayStation 1-lanseringen, hvor konsollene også ble revet vekk på rekordtid.
 
Ooooh! Noen har oppjustert Astartes noe inni helvete. Faen så bra det ser ut!

Hvorfor må Games Workshop være så dustete og ikke bare går til Hollywood? Det er bankers!
 
Ny Direct hvor Miyamoto gir en liten omvisning av Super Nintendo World. Varmer virkelig hjertet å se hvor entusiastisk han er over at de har laga temapark av greiene hans. Han manifesterer sin indre Willy Wonka/Walt Disney (uten alt jødehatet).

 
Ofte når jeg blir hekta på et rollespill basert på no gammalt penn og papir som Vampire eller Shadowrun pleier jeg å laste ned de orginale regelbøkene bare for morro skyld. Lasta derfor såklart ned 1990-utgaven av Cyberpunk 2020 for å se hva som var blitt endra til spillet.
Ihvertfall nær slutten av boka er det en kort novelle om Johnny Silverhand og den fikk meg til å heve øyebrynet. Ikke no særlig spoilere her, men men.



Det ene flashbacket i spillet hvor Johnny, Rogue, Santiago og Thompson skal redde Alt er rett og slett en gjenfortelling av denne historia med noen små endringer. Må si jeg ble jævla imponert. :woomy:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Koselig