Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Hva skjer når en tulling som de siste åra har levd av å lage søplete wrestlingspill og annet ræl de siste åtte åra plutselig ser lyset og blir kristen? Han bruker selvfølgelig de neste tre månedene på å mekke The You Testament! Dette er et bibelsk rollespill hvor man som en av disiplene til Jesus kan fise omkring i midtøsten og gjøre hva som helst. Litt som Oblivion bare med fler korsfestelser.
Problemet er desverre at godeste Matt Dickie som sagt hovedsaklig har laga wrestling spill og det er fra et av disse motoren kommer fra. Derfor gjør man ikke så mye mer enn å vandre målløst rundt å se tilfeldige folk grisebanke hverandre.
Jeg startet min karriære som Filisteren Bubba, en feit liten jævel med snurrebart som bare går omkring i underbuksa. Det hele startet ved Jordans elv hvor Johannes dreiv å døpte en masse folk mens Jesus satt å så på. Så kom det noen romere bort og de satte tydligvis ikke pris på sånt så de løp ned i elva og begynte å slåss med Johannes og co.
Selvfølgelig gjorde jeg det eneste logiske da, plukka opp et romersk sverd og gikk løs på Jesus. Det satte han ikke pris på og ropte på typisk vis "Stop that Bubba or I'll beat you down!"
Det greide han derimot ikke og jeg sparka på ham til han kolapsa i en haug og krøyp vekk. Siden det ikke så ut til at jeg kunne drepe ham gikk jeg ut til ørkenen hvor jeg ble angrepet av en romer fordi jeg var ute å gikk om natten. Jeg nektet å sette meg ned på bakken til sola kom opp så han grisa meg skikkelig. Han var en mye bedre fighter en Jesus og så jeg endte med å krype blødende over til Jeriko. Der døde jeg forran de halvmeter høye murene mens masse folk stilte seg rundt for å se på.
Dette spillet er det ikke lov å gå glipp av, last ned demo nå!

EDIT: Oh shit, spillet har magi! Laga en ny karakter og denne gangen prøvde jeg å faktisk prate med Jebus og han lærte meg å levitere! XD

EDIT 2:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og så var det noen som hadde gjort litt slektsforskning.

Hvor mange her har hørt om alle spilla på den lista? Ikke jeg, iallfall.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Jeg visste om alle som en. Men så var jeg jo førstegrads nintendo-fanboy helt til jeg grodde vett.

Mario-familien var artig. Kjente faktisk ikkje til alle spela der, då spesielt Mario Party-arkedene og lærespela til PC. Cute!

Resi 4 på iPhone kan bli bra om kontrollmetoden fungerer. Synd man dekker til skjermen mens man speler.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Figurene i siste rute er fra Persona 4, mens penismonsteret er demonen Mara. Mini-Mara er en referanse til Shin Megami Tensei 3, hvor Mara blir påkalt i et feilet rituale og ender opp som en mislykket flacid penis.

Beste spillserien.

Trench_Rat

Sommerbildene våre

Mortal Kombat NBA Jam cross over som det aldri ble noe av

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når Hazen kommer med den Street Fighter-vitsen der så må jeg komme med .