Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og han der er spillbloggingas svar på Ari Behn.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Haha, du er bitter fordi han som er så mye mer ræva enn deg (antagelig) har en fetere spillanmelderjobb.

(neida bryr meg ikke bare hobby du er teit eller noe)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Haha, du er bitter fordi han som er så mye mer ræva enn deg (antagelig) har en fetere spillanmelderjobb.
Den egentlige jobben min er å gjøre noe annet jeg interesserer meg for, og motta cirka tre hundre spenn i timen. Så jeg merker det er litt vrient å bli skikkelig bitter. :smug:

Når det er sagt: Fett å få fem tusen ekstra kroner i måneden for å spille spill og skrive om dem også, klager ikke på det.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Føkk yeah! Når Golgoth blir ferdige med Toki remaken skal de starte på en av Joe & Mac. Gleder meg til å se dinosaurene som allerede var imponerende da i HD. :D

 

SHDR

Gullmedlem
Og han der er spillbloggingas svar på Ari Behn.
"Hei, jeg har stupt med hodet først ut i et hav av irrelevanse og middelmådighet, men siden jeg har så sentral posisjon i vennegjengen min og fikk gode karakterer på videregående, så skriver jeg akkurat som machiato-slurperne som vanligvis skriver meningsytrende artikler i en av landets mest avdankede liksom-kulturaviser."

Men vi kjenner jo ikke fyren engang.

Edit: Actually, yes we doooooo! Med enkelte mellomledd.
 
Jeg flirer ihvertfall.
Mike Griffith, who is the president of Activision Publishing, stated that “In 2010, Activision Publishing is expected to release strong, innovative new titles. The diversified lineup will include titles based on the best selling franchises including Call of Duty, Guitar Hero, Shrek, Spider-Man.” The company man spoke just after Activision Blizzard announced better than expected results for the current year.
:durrdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg ønsker dem lykke til. De kommer til å trenge det. Uansett, forhåpentligvis vanker det store penger, store premier hvis de gjennomfører det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Gametrailers' anmeldelse av CoD42 har det beste filnavnet.

Kode:
http://www.gametrailers.com/download/58370/t_calldmw2_vr_gt_nodedicatedserverlolwut981z83_hd.wmv
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har dere :psyduck: no særlig i dag ennå? Sanitarium er ute på GOG. Det ser ganske meh ut og det har massevis av bugs (lagre ofte, og lagre en gang på begynnelsen av hvert kapittel, og aldri slett de lagringene), men det er også et jævla fett pek-og-klikk/bittelitt action-spill med god historie. Anbefales hvis du liker sånn der psykologisk skrekkgreier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prompa ikke singel engang. <_<