Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
#1
Altså en idé jeg har hatt en liten stund, det her. Kort og greit en egen tråd for spillrelatert shizzle, siden slikt vanligvis ikke passer (eller blir posta) i den generelle seksjonen. Vi starter sterkt med nyeste Zero Punctuation, som posta av Justin:

SITAT
Ikke helt shizzle osv, men ettersom jeg ikke stoler på at alle ser på Zero Punctuation hver uke (som dere burde), her er ukens: Resident Evil: Umbrella Chronicles[/b]
Slik, ja. Såh, post allslags spillshizzle i denne kanten.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS YCS

Å gjøre Lodin til global mod var bare enda et steg på vei til å gjøre SG til SA, eller hva Nicho?


edit: hey, i denne seksjonen går faktisk postcounten opp ved å poste dritt i shizzletråden. =D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
... Også ser vi bort ifra pessimismen til Thinaran og poster heller litt fete pixz. Her er gameriggen min da, for eksempel.


 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#4
Så skikkelig gammelt shizzle fortjener en egen tråd nå?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Fordi det som er i den vanlige shizzletråden er vanligvis rykende ferskt? Uansett ikke det som er poenget, og det tror jeg du skjønner om du anstrenger deg litt (les trådtittelen).
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Bwahaha, du ble eid av din egen uttalelse og det vet du. Uansett, her er noe passe ferskt spillshizzle:



M. C. Escher meets Portal.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
SITAT(Archtor @ 01.02.08, 14.27) 101043
Bwahaha, du ble eid av din egen uttalelse og det vet du. Uansett, her er noe passe ferskt spillshizzle:
[/b]
Hva er det du prater om? :blunk:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Hvorfor tok du ikke bare bilde av deg selv med den på? Jeg vet du har en.
 

Lodin

Der Waaaah
#14


Han kan så informere om at akkurat som i virkeligheten finner man kun mooler der det fins små ekle edderkopper man må drepe. :v:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Bare meg som synes Cutter Slade har abnormt digre hender? :blunk:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#16
Zero Wing Rhapsody er jo alltid en klassiker.


Den første som sier "OLD" blir dagens kuleste på SG, 2. februar 2008.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
Har du gått fra å si SAs vitser til dine vitser nå? :p

Ikke like god som den forrige (men den var ganske vanskelig å overgå, da), men fortsatt rimelig morsom spør du meg. Må si jeg ble litt overraska over kjennelsen, hadde forventa mye sterkere slakt av de respawnende fiendene og de lineære bretta. Og han testa ikke engang den beste delen av spillet. :v:
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Fiskevitsen har jeg kommi på sjæl. <_<

Og om ikke annet så har han i det minste rett i at MP lukter stink så det tas ikke med i vurderinga.