Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
#21
Men nå er det jo sånn at CoD4: MP så og si er det beste som har hendt online delen av spillverdenen på lenge.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
Neida Max, fordi atte oløøø realisme er teit urk jævla quake 3-motor blæ har spilt spillet i fem jævla minutter totalt ogsåblejegsugdavenkar.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#24
Beste med den reviewen er delen der han snakker om barten til captain Price. Grunnen til at han ikke nevner multiplayer er at han avskyr all multiplayer i FPS såvidt jeg har forstått.
 
#25
SITAT(Lurtz @ 06.02.08, 21.03) 101915
Beste med den reviewen er delen der han snakker om barten til captain Price. Grunnen til at han ikke nevner multiplayer er at han avskyr all multiplayer i FPS såvidt jeg har forstått.
[/b]
Stemmer det. Ser du Halo 3 omtalen så vil du lett se det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Reneste detektivtimen her, jo.
Uansett så er det greit nok det, folk må bare huske det når de løper rundt og tar karakterene hans for god fisk. Jeg syns også aaav og til han muligens gir opp på ting litt for lett (det er jeg ikke alene om, var f.eks litt rabalder over The Witcher-anmeldelsen hans) og litt for tidlig, men på den annen side skjønner jeg det jo jævla godt av og til også. Morsomme greier lell.
 
#27
Dere husker vel alle Dr. Ashen som anmeldte Neo Double Games og Popstation?

Vel, jeg abbonerer på han på youtube, og han har nå importert en ny ripoff:

!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#28
SITAT(Nicholas @ 06.02.08, 22.14) 101926
Reneste <strike>detektivtimen</strike> her, jo.
[/b]
:eng101: Detektimen™
 
#29
Er vel liksom det at han setter ting på spissen som gjør det hele morsomt da. Det er veldig stor forskjell på ordentlig og seriøse anmeldere og det Zero Punctuation driver med.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#36
Å gud ...

SITAT
Finally, Rengoku has lots of references to Dante's Divine Comedy, specifically
the second part, Purgatorio. Basically, Rengoku is BASED on Dante's Purgatorio
so knowledge concerning the occult or Christian lore is REQUIRED for you to
truly understand and appreciate Rengoku. If you are not the type that spends
some time studying mythology or religious texts I suggest you go play something
that fits your interests, World of Warcraft, or some of those horrid "hero
kills evil nazis/aliens/whatever with bullets" FPS games. No wait, frankly, if
you're below 21 or American, don't play this game, you don't deserve it.[/b]
Folk som skriver FAQ-er, dere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Går det an å si at så mange som mulig ikke fortjener å spille Xenosaga også, eller? Håper det.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#38
SITAT
Ic ould tell that Final Fantasy VIII was going to be the third worst RPG ever made before the game had even begun, as, in a move that sickened and angered me, the familiar Final Fantasy Prologue Theme was not playing. Laboring under the misapprehension that Squaresoft had not totally abandoned its true fans, I played all the way through this disaster of an RPG searching for the Final Fantasy Prologue Theme, ensuring I visited each location at least twice. To my horror, it never appeared. I wrote a letter to Squaresoft about this little stunt, and also forwarded carbon copies to numerous mainstream videogame magazines. As I do not make a habit of reading candy-coated mainstream filth, I will simply assume that they were printed, although the subtlety of my insights was mostly likely lost on their target audience of intellectually-impaired slackers, most of whom cannot even read and just want the pull-out Dead Or Alive Beach Volleyball poster. Let them have their Gamecubes - I'd rather learn something![/b]
Fakeposting er gøy! :D


edit: en til!

SITAT
Final Fantasy IV reminds me of the time I was in a Sushi bar, interviewing Hideo Kojima, who had taken time out of his busy schedule to talk to me, as I am one of the few people to truly appreciate the subtle social commentary of Metal Gear Solid. "Video games are the literature of the moment", he said, "like an egg made of mist, or a homosexual duck floating upside down in a vat of chardonnay". Being intellectual, this made perfect sense to me, but I asked him to repeat this in simpler terms that the target audience of mouth-breathers could understand. "I'll be honest", he said, "I'm not really Hideo Kojima, I just made a bet with someone that you wouldn't notice as long as I looked vaguely Asian and said a lot of things which sounded important, but were totally meaningless. My name is Warren and I'm not even Japanese". With that, he left like a solemn Autumn wind, and I pondered his words. Can we really be certain who we are? Do we belong to nationalities and races, or are we all citizens of the one world, hanging silently in space like a whelk with indigestion? What does the concept of identity really mean? Perhaps, in a way, all of us are Warren.[/b]
 

Jante

privileged CIS shitlord
#39
:psyduck:

Når ble Dantes Commedia en religøs tekst eller mytologi egentlig? Greit at den har religiøse og mytologiske elementer, men den er jo mer en fantasifull skildring som omfatter deler av det kristne verdenssynet i middelalderen og som til tider også gjør narr av dette, men det er ikke hovedsaklig en religøs tekst. Å lese Dante er ihvertfall ikke sammenlignbart med å studere religion eller mytologi, vil nå jeg si. Høres ut som en viss FAQ-skribent har hodet stappet opp sin egen analåpning.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
SITAT(Jante @ 08.02.08, 00.35) 102081
:psyduck:

Når ble Dantes Commedia en religøs tekst eller mytologi egentlig? Greit at den har religiøse og mytologiske elementer, men den er jo mer en fantasifull skildring som omfatter deler av det kristne verdenssynet i middelalderen og som til tider også gjør narr av dette, men det er ikke hovedsaklig en religøs tekst. Å lese Dante er ihvertfall ikke sammenlignbart med å studere religion eller mytologi, vil nå jeg si. Høres ut som en viss FAQ-skribent har hodet stappet opp sin egen analåpning.
[/b]
Og det høres ut som et visst forummedlem her har spilt litt for mye av disse tanketomme, verdiløse "førstepersons skytespillene" til å kunne sette pris på noe så avansert og gjennomført nydelig som Rengoku. Kanskje like greit at du aldri kommer til å spille, det fortjener du faen ikke.

Tufs.