Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi har den der på butikken. Bladde såvidt gjennom her en dag, og 2/10 var litt i overkant synes jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For sjenerøst, da vet du.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg fikk både "Du vant!" og "Du tapte!", hvis det er hva du mener. Med andre ord prøvde jeg det flere ganger, ja. En god ide som var trasig gjennomført, og etter hva jeg leste i den forumtråden soler han som mekka det seg solid i glansen samtidig som han gjemmer seg bak det faktum at han har mer peiling på Game Maker enn 80% av folka som poster der. Noe som ikke er noe å skryte av. Kritiserer ham ikke for konseptet, men for den totale mangelen på ambisjon. Det er jo ikke et spill.

Lodin

Der Waaaah
Nei Yeti, det er ikke et spill.
Du har helt rett.
Å ikke skyte duden og bare trykke ESC så du får en annen slutt er en helt annen slutt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
okay c/u l8 time to get mah drank on

Novastrum

Feminist-elitist
Åssen får man gjort det etter man har skutt'n en gang da? Ikke fortell meg at spillet skitner til registry bare for å få frem et poeng? :realmad:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg misliker sånt kluss jeg også, så det kan lønne seg å ta en kikk under HKCU/Software/Game Maker.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvem faen er det som dreper hester med pistol, spør jeg bare.

EagleJin

Bear Necessity
D

Deleted member 91

Gjest
Hint: Formålet med videoen var ikke å være morsom som i ZP-stil, det er bare det grafiske som er veldig tydelig inspirert av ham. Ikke at det har noe å si, resten av videoen kommuniserte ikke noe vi ikke visste fra før av uansett, og det var ikke godt nok utført til at jeg kommer til å huske den circa imorgen. Gjesp.