Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er et foredrag ment til å brukes i skolesammenheng. Sånn sett er det der nytt og fresht, skal jeg love dere.

Syntes det var ganske greit og konsist satt sammen, selv om - som Niggerlaks påpeker - det er oppgulp. Men jaja.

PS: Det første jeg tenkte da jeg så linken til Lodin var "Hvem faen er denne Z Pete?"

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Dette er litt sært spill shizzle, men verdt å poste.

Med mindre du har bodd i en kjeller de siste 24 årene, har du fått med deg Yahtzee og hans Zero Punctuation, og her i forrige uke deltok han i en paneldebatt angående spilling generelt, og spesielt anmelding av spill. De andre gutta er Stephen O'Donnell fra Good Game og Jason Hill fra Screen Play.
Hele den 1 timer og åtte minutt lange kosepraten ligger til nedlastning, og føler du nerdenivået ditt synker, last ned å hør på hele, her.

Yahtzee er og blir genial. Klarer bare ikke å ta han seriøst dog, selv om han sikkert mener mye av det han sier. Litt kjipt å være han da. Hater jo alle spill!

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Yahtzee er og blir genial. Klarer bare ikke å ta han seriøst dog, selv om han sikkert mener mye av det han sier. Litt kjipt å være han da. Hater jo alle spill!

Som han nevner i en tidligere episode, så er han ikke spill-anmelder; han er kritiker.

På toppen av det så er det jo tydelig ment å være mer underholdning enn informativt. Tror nok det han sier er satt vel på spissen, og at han fint kunne lage en hel episode hvor han klager over ett av favorittspillene sine - noe han nesten gjorde med psychonauts.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han liker Painkiller, da.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Og Portal. Og Bioshock bedre enn Halo 3.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Men det har noen nevnt allerede.

Men alle sorger forsvinner når det dukker opp en ny, denne gangen The World Ends With You.

Tutankoopa

Ole (オーレ)

Puke, puke :kvalm:. Og jeg vet ikke nok om Jappoland til å avgjøre om det faktisk er seriøst ment...