Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
OH SNAP

Novastrum

Feminist-elitist
Prepubertal humor. Gots to love it.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jævla Madagascar :mad:

Jeg skal banne på at den eneste måten å ta dem på er å starte på nytt helt til man starter der. De stenger jo faen havna selv om de ikke har utbrudd og jeg har 0 visibility.

Tullprat, as we speak finnes det et sykehus som fortsatt er i drift, og ingen friske folk i hele verden.

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg slutta å spille når jeg så at de har kategorisert Norge under øst-europa. Jævla fitter. :vegg:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jævla Madagascar :mad:

Jeg skal banne på at den eneste måten å ta dem på er å starte på nytt helt til man starter der. De stenger jo faen havna selv om de ikke har utbrudd og jeg har 0 visibility.
Gjett en gang hvor jeg starta hen nå!

Edit: Hele verden er smitta!!!!!!!!!

Si hva man vil om WoW, men de har fortsatt beste game masters og forum staff:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du har spilt hvert eneste Metal Gear-spill ørten ganger og kan dem ut og inn, har lært deg alle historiene i spillene utenat, har gjort nok research til å kjenne alle referansene Kojima la inn i manusene og aldri har slutta å spille MG-spillene om igjen, hvilken sannhet er det da som åpenbarer seg for deg? Jo, at Solid Snake ikke har kuk. Det, og at det er av ytterste viktighet å kjøpe seg revolver og ammunisjon slik at du kan ta selvmord så fort som råd er.

Det som er litt interessant er at man man fullstendig glemmer at det mannlige kjønnsorgan også er mannens kilde til testosteron. For å ta et eksempel på hva som ville skje med en uten noe kjøpnnsorgan: Det kinesiske keiserdømme hadde for vane å la evenukker arbeide ved hoffet. Dette var mennesker som hadde blitt tatt til fange eller lot kineserne fjerne alt de hadde for å slippe unna fattigdom. De utviklet seg også på en veldig lite mannlig måte; de ble litt fetladne, men hadde også et rykte på seg for å være fredsæle mennesker. Kort sagt var de ikke soldatmaterial.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Glemmer man det fullstendig? Det er da allmenn viten at man kastrerer arge og mannevonde bikkjer for at de skal bli roligere.

Lodin

Der Waaaah
:eng: Testosteron fåes i flere former som piller og sprøyter og utskrives bla. til menn som er blitt kastrert av en eller annen uheldig grunn nettopp for at de ikke skal bli lubne femiboller.

Dere hevder altså at Snake må ta sine daglige doser med testosteron for ikke å ende opp som en fettklump?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siste nytt: Det lenge etterlengtede PC-skytespillet Cross Fire ser ut til å bli sluppet i den vestlige verden i august en gang. Spillet som har gjort furore i Kina og Vietnam kan endelig snart nytes av oss blekansikter også. Selv om dette så klart er et helt nytt og unikt spill, klarer jeg likevel ikke helt å kvitte meg med følelsen av at noe er litt kjent i dette bildet fra spillet:

Hmm. Vel, sikkert bare noe jeg innbiller meg. . Tror det heter Dusk eller Dusp eller noe.

Halky

Veteran bruker ;)
Hahaha, direkte clon av CS og ihvertfall brettet Dedust 2 eller 1 :S

Nei tror jeg heller holder meg til CS: S da, en og prøve dette spillet.