Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er forskjell på å være god og å være en kukk, ja.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det virker ikke så vanskelig å være begge deler.

Men du klarer å være en av dem, hiho. :trollmann:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der var kult helt til Peter slang ut frosketunga, faen så urealistisk 'a gitt.

Ikke at dette akkurat er shizzle, men det fortjente å bli posta i (minst) en aktiv tråd:

...vi burde hatt en 'Babe'-tråd, vi.

Redigert: Om du har levd under en stein den siste tida, eller rett og slett bare ikke interesserer deg for disse yppige gudinnene som forsurer hverdagen for oss vanlige dødelige (Sitat fra Arne And, fritt etter hukommelsen), så er dette altså Alison Carroll som Tomb Raider.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hawt, men er det noen som i det hele tatt bryr seg om Tomb Raider enda?

Jante

privileged CIS shitlord
Har faktisk hørt at det som kommer snart ikke skal være så jævla røv som de siste tusen forsøkene deres.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tomb Raider: Samma Som Første Spellet Med Fetere Grafikk var ikke så huggæærnt da.

Lodin

Der Waaaah
Personlig syns jeg Legend og Anniversary var meh på pinne. Greit nok at de er bedre enn de ti forrige spilla eller hvor mange det var, men det hjelper lite. Hoppinga og klatringa har blitt gjort mye bedre i andre spill og skytinga var like tragisk unøyaktig som alltid. Selv Bloodrayne 2 var bedre og det sugde melbiller.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg likte Legends, Anniversary fikk jeg ikke spilt... Uansett, Ny ZP! Denne gangen et reprospective på Prince of Persia spillene, som han før har avslørt han liker. Bra episode, hvor han blurry avslører sine fem fem favoritt spill, som Fully Ramblomatic (hjemmesiden hans) forumet tror er
1.) Portal
2.) Silent Hill II
3.) Sands of Time
4.) Spider Man II
5.) Fantasy World Dizzy

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trodde Dizzy lå på førsteplass jeg da.

Noen som har vært borti "Falling sand game"?. Vel, veit ikke om dere har hørt om det men jeg kom over noe som heter "OE-CAKE!", som går på det samme konseptet, bare at fysikken er mye mer realistisk. Programmet er en smaksprøve på fysikk-motoren "Octave engine" som vil bli brukt i noen spill framover, eller har blitt brukt allerede for alt jeg vet. Har drevet litt med dette nå såvidt og virker utrolig gøy hittil. Godt mulig jeg er old, og noen har posta det før da(/care). Kan lastes ned her.

Sånn forøvrig er vår godeste M helt enig med meg. Gårsdages stripe:

Redigert: *host*rehostet*host*