Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kill.Switch prøvde jeg faktisk å like siden jeg hadde lest at noen likte det på nett, og jeg mislyktes. Spillet har like god flyt som en tømmervase og har AI som gjør det aller meste til skamme. På den måten at du kan snike deg opp bak to fiender, plugge han som står lengst framme (og altså innenfor synsfeltet til bakerste mann) uten at den andre reagerer. Det ser stygt ut også.

Hvem var det som skreiv det der forresten, Thinaran?

Terje

mostly harmless
Sånn angående MOD-musikk idag så blir den fremdeles mye brukt til håndholdte enheter og slikt som ikke har mest minne og prosessorkraft. Flere av de gode gamle mod komponistene jobber med musikk til håndholdte spill nå om dagen. For eksempel så installerte et Windows Mobile basert Tetris spill (S-Tris2) på en PDA her for en stund siden og kjente igjen musikken med en gang, det var en god gammel Amiga mod av Bjørn Lynne fra et spill som het Cubulus som ble brukt som bakgrunnsmusikk i det. Så de er ikke helt bare for entusiaster riktig enda nei. ;)

Og noen benyttet seg faktisk av fleksibiliteten de har til å lage dynamiske lydspor. The Chaos Engine er et kjent eksempel, men var langt fra det første som gjorde det. Det tidligste jeg kan komme på var gode gamle Lazy Jones til C64 (ikke mod format selvfølgelig, men prinsippet ligner), og det kan godt hende det finnes enda eldre spill som fikk det til.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Yeti:
Det var et innlegg i en tråd hvor man skulle prøve å være så pretensiøs som mulig og opphøye spill som var ambisiøse, om ikke vellykkede. Kill.Switch var først ute med covermekanikken, ergo …

Men så var det noen som linket til PIGScene, og tråden ble plutselig overflødig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fyffff... Norton har i alle faens år vært i åttende divisjon når det gjelder antivirus, så nå skal de liksom reklamere med at de ikke avbryter spillinga sånn som "andre virusprogrammer"? Pah, er jo nettopp de som har drevet med slikt møkk. :argh:

Tips for den proffe gnier: Avast er gratis antivirus-godsaker som oppdateres hele tida. Og det avbryter deg ikke mens du spiller.

Jante

privileged CIS shitlord
Istemmer anbefalingen av Avast. Det eier.

Norton Gaming Edition? Jeg er målløs.

Men det kommer sikkert til å selge massevis uansett, av samme grunn som at Gaming-nettverkskort eksisterer. Folk er idioter.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jammen tenk hvis NIC-et ditt dropper ei pakke akkurat idet du skal snipe da. Tenk litt på det.

Norton Gaming Edition har forøvrig garantert et glorete og minnestælende GUI du ikke kan slå av, caller det nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noe av det stiligste er jo når du tusler inn på minisida til NAV Gaming Edition og ser at bildet i bånn er en tegning av Halo 3 tolket av kisen som lagde coveret til Mega Man i USA:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jadda, var det ikke det jeg visste:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jahavel. Gjort noen tester på forbruk mens det er minimert da? Ikke at jeg prøver å forsvare en ubrukelig gaming-edition av antivirus, men kall dette gjerne profesjonell nysjerrighet... :gnoh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det som får meg til å lure enda litt mer er at de lager en egen versjon som bruker mindre ressurser istedenfor bare å - jeg veit ikke - sørge for at alle produktene deres fungerer bedre. På den annen side så er det bare logisk hvis man ikke driver med lureprodukter og drit, så der har vi vel svaret.