Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ny rekord i oldpoast eller HÆ HÆ
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn apropos oldpoast, Stuart Campbell er endelig ferdig med sin serie om årets spill for... 2007.

- #3: Earth Defence Force 2017
- #2: Earth Defence Force 2017
- #1: Earth Defence Force 2017

Greit å vite. Også greit å vite at Stu ennå ikke har spilt ferdig Super Mario Galaxy, ganske enkelt fordi det ikke er årets spill 2007, men noe magisk som gjør alt annet innen videospill til skamme og dermed ikke kan sammenlignes med dem og dermed best kan nytes ved å vite at man ikke er ferdig sånn at det går an å tenke at man alltid kan gå tilbake og oppleve resten en gang i tida. Som jo stemmer på mange måter.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ellers får vi/dere oppmerksomhet i siste , rundt 0:35.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjekk hva PC-en min fikser'a. :smug:

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ooooh. Hvilken emulator er det der?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kenji Inafune skrev:
"I'm often called the father of Mega Man, but actually, his design was already created when I joined Capcom. My mentor [at Capcom], who was the designer of the original Mega Man, had a basic concept of what Mega Man was supposed to look like. So I only did half of the job in creating him. I didn't get to completely design a Mega Man [protagonist] from scratch until Zero (Mega Man X, SNES). Back when the SNES was coming out, I was asked to give Mega Man a redesign, so I created this character. But I realized that this design wouldn't be accepted as Mega Man, so I had another designer create the new Mega Man, and I worked on Zero to release him as the 'other main character' that would steal all the good scenes! It may be the 20th anniversary for the Mega Man series, but it's also the 20th anniversary for myself as a game developer. It was the first title that I was involved in when I joined Capcom, and I've really been in the industry together with the series. It was the Mega Man series that taught me how to make video games, like what kind of points had to be detailed, and what kind of points had to be watched out for. I'm often called the creator of Mega Man or the father of Mega Man, but it's really the Mega Man series that created me."
.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du er som meg, så liker du Thief og er svak for gjennomført retro-estetikk. Og da kommer denne traileren til å falle i smak.

[yt]lFnc6Fdhs2k[/yt]

Intervju med kisen som står bak hos RPS.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oh my lawd, is dat sum free Cawmand an' Conniker? By gum, it is! I do declare, it is!

Gratise Kommander og Erobre her altså.

Minner meg om den gangen jeg kjøpte C&C: Tiberian Sun, spilte det i en time og syntes det sugde, dro på skolen og klagde til en kompis og han foreslo at vi skulle bytte spill. Så da gjorde vi det og jeg fikk Thief 2. Bra deal. Uansett, kan jo sjekke ut Tiberian Sun igjen nå og se hva jeg synes.

Edit: Shmupanetta!

 
Awwww, jeg trodde det var et ekte spill med en gang. Er ingen fan av shmups men kunne spilt dette.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
[20:40] <@kak> Patney liker ikke shmups... Minuspoeng i boka

Er ikke mer å si.