Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, det eier.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
skjedde også dette med dere? in b4 babys første japanske kontroll oppsett





 
Det er fordi Kojima er en dick og flippa fuggern til Sony når de kom med retningslinjene sine for hvordan visse ting er standard på formatet deres. Sånn som at det må være en meny man kan velge språk i når man skrur på spillet (ihvertfall var det sånn før) og at X alltid bekrefter valg.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Apropos morsomme japanere, det nyeste spillet til Mistwalker og Sakaguchi heter The Last Story.

Final Fantasy

Lost Odyssey

Personlig ser jeg fram til Sakaguchi annonserer Ultimate Tale eller Terminal Legend.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
[yt]57zz-zTNqj0[/yt]

Syntes denne var bra.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg syntes Super Stardust HD var artige greier (uten at jeg har spilt hva enn det er basert på), med Dead Nation så litt meh ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg syntes Super Stardust HD var artige greier (uten at jeg har spilt hva enn det er basert på)
:eng: Super Stardust HD er en utvidet remake av - hvem skulle trodd - Super Stardust.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, Robotron 2084 og oppfølgeren Robotron X er ganske greit opphavet til alle sånne tostikkeskytere. Enda eldre enn det så har du Berzerk, men det var ikke tostikkeopplegg. Legenden sier at Eugene Jarvis brakk armene i en trafikkulykke og ville ha et spill han kunne spille mens han gikk med gips, og dermed ble Robotron 2084 til.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er jeg. Jeg er han som liker Super Stardust HD bedre en Geometry Wars.

*dukke*