Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Trench_Rat

Sommerbildene våre
fant en sånn mal sak på /v/ for å teste om du er en underagefag







ser jeg en eneste født i *siste halv del av 90 tallet* og Halo/Halo 2/Halo 3 tar jeg livet av meg selv
 

Tror ikke Zombies ate my Neighbours var mitt første spill, men hva nå enn det var aner jeg ikke. Husker bare at jeg brukte veldig mye tid på dette som nær bebis.
 
88/Super Mario Bros/Doom 2/Half-Life awyeah.

Edit: jeg bytta ut et spill, siden det passer bedre. Spilte meg til mareritt hver jævla natt med Doom 2 i ca. fire år. Hells yes.
 

CyberK

Finner ikke på noe.


Ceasar II var det aller første spillet broren min kjøpte til oss, Red Alert slukte enorme mengder med tid i min barndom, og Rez var det første spillet som demonstrerte for meg at spill kunne være litt utenom det vanlige men likevel utrolig bra. Jeg kom ikke med i konsollgamet før PS2 var ute, I'm a late bloomer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen


Mulig dette forklarer et par ting, jeg veit ikke. Strengt tatt så fikk jeg ikke Quake før jeg var femten, men det var det spillet som ble spilt mest i den rekka med skytere jeg dreiv med på den tida. Som da såklart begynte med Wolfenstein 3D, gikk videre til Doom og Doom 2, og så Quake hvor det ble stopp ganske lenge siden mods og nye brett via nettet begynte å ta av. Så bittelitt Quake 2, masse Half-Life, og da andre gikk over på CS drev jeg med Quake 3. Så, ja. Mhm.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det var vel på Gamer/Gamereactor forumet da det handlet om deres all-time favorittspill. Jeg kan ikke tro at han som skrev det ikke trolla. Vil ikke tro det.
 

Terje

mostly harmless
malh.JPG


Fant ikke noe skjermskudd av den pong-ripoffen (som het Tennis tror jeg), så det ble bilde av hele møkkakonsollen istedet. En Unimex Mark IX, som alle såklart har hørt om.
 
Sist redigert: